Isala kliniek zwolle

hoi allemaal,



wie heeft ervaring met de isala kliniek in zwolle?



groetjes willie

hoi,



het gaat om fertilteits behandelingen ik heb pco en mijn huisarts heeft een brief voor de isala kliniek geschreven.

en omdat ik in ons streekziekenhuis nogal nare dingen heb meegemaakt hoop ik dat dit zh beter is.



groetjes willie

Hoi!!



Ik ben ook bekend met de Isala klinieken. Met de kinderafdeling (ook kinderlongarts) en de verlosafdeling. Allemaal prima ervaringen.



De fertiliteitsafdeling krijg ik zeer binnenkort mee te maken, dus daar kan ik nog niets over vertellen!



Gr. Karin

ik loop er inmiddels 2 jaar en heb alleen maar goede ervaringen



heb ook erg veel nare dingen bij mijn streekziekenhuis meegemaakt gelukkig was 1 van de gyns daar zo slim om mij ipv de standaard doorverwijsziekenhuizen mij naar zwolle te sturen



alles wat er eerder fout ging heeft zwolle moeten rechttrekken maar nu is wel alles duidelijk



grtjs

Wij komen bij Isala voor het laboratorium voor de IVF. Onze ervaringen zijn ook positief. Bij de terugplaatsingen zijn ze altijd heel meelevend en worden we goed geinformeerd. Alleen de embryologen zijn soms niet zo sociaal, maar daar heb je alleen bij IVF kort mee te maken. En we hadden zelfs een keer een gyn erbij die zich excuseerde voor het gedrag van de embryoloog. Ze zei dat dat komt doordat ze bijna niets anders doen dan de hele dag door een microscoop staren. Dus omgang met patienten is dan nog wel eens lastig. :wink:

Ja hier ook (2x) ervaring met de fert.afd in Zwolle.

Prima team (destijds want ik liep er van begin 2005 tot ongeveer mei 2006,ICSI, en in 2008,cryo) maar voor zover ik lees op andere forums is dat nog steeds hetzelfde, zijn de ervaringen over het algemeen zeer positief!

Ze zijn wel in voor een lolletje (de artsen die wij hadden dan).



De embryologen…tja inderdaad niet veel contact mee, alleen om door te geven over hoe de bevruchting(en) gegaan is/zijn en of er embryo`s zijn ontstaan en evt. goed genoeg voor in te vriezen en of ze goed zijn ontdooit (bij onze 2e–> “cryo”-kindje) maar niet vervelend ofzo…ja minder gezellig zeg maar en gewoon formeel.



Over het algemeen erg aardig/vriendelijk allemaal!

Willie, ben je al in Zwolle geweest en wat vind je er van? Wij hebben 2 juni afspraak voor icsi in Enschede en zullen t/m punctie in Enschede doen. Daarna zal mijn man de eitjes naar Zwolle brengen en het zaad inleveren. De terug plaatsing is dan in Zwolle en dan zal ik daar voor het eerst komen. Heel spannend allemaal. Van mij mag het nu ook allemaal wel, want het duurt nu wel erg lang. Succes!

Euhm ik… woon in Zwolle? Maar het ligt eraan waar het om gaat.

Oeh, dat weet ik dan weer niet. Ik ben niet bekend met fertiliteits behandelingen in de Isala Kliniek.

Ik ben wel zelf bevallen in dit ziekenhuis en ben toen heel goed verzorgd en opgevangen door iedereen. Ons zoontje is er onder behandeling van een uroloog en kinderlongarts. Allemaal prima ervaringen.



Ik hoop dat andere mensen die je bericht lezen je meer info kunnen geven. Suc-6!