Isabels eerste muziekles :-)

Nou, het zit erop: Isabels eerste muziekles!!

We komen net thuis van “muziek voor peuters� in Delft. Het was ontzettend leuk! Al die kleine humpiedumpies bij elkaar… de meeste erg verlegen (lekker hangend bij hun mama of papa) en die van ons heerlijk ondernemend (“Héé! Een kist vol muziekinstrumenten en speelgoed! Who needs mama?? Eropaf!!�)



Isabel kon zichzelf in elk geval goed voorstellen aan de juf: “Ies Bewl!� en toen kon de pret echt beginnen.



Eerst mochten we (ehm… nou ja… zé…) spelen met het speelgoed uit de kist en met de trommels en de stokjes. Daarna kwam er een vogel (ja, echt!!) die riep dat we allemaal moesten opruimen (later bleek dat de arm van de juf erin zat… dus het was tóch geen echte vogel). Speelgoed in de kist, stokjes bij de stokjes en de trommels in de kast. Een peuleschil voor ons propere dametje.



Toen moesten we in een kring gaan zitten en werden alle kindjes toegezongen (welkom Brent, welkom Lennart, welkom Angelie, welkom Isabel… diep respect voor de juf die de namen van minstens tien kindjes zo snel uit haar hoofd wist).



Daarna gingen we vliegen, springen, met ballen gooien, over een piano lopen zonder schoenen aan, klappen, trommelen, over kabouter Spillebeen zingen en HOEPLA de beentjes in de lucht gooien en doen alsof we gingen slapen en toen kwam er een billenbijtende krokodil… IIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Die was eng! :mrgreen: :mrgreen:



En toen was het alweer tijd voor het afscheidsliedje.



Isabel vond het allemaal wel leuk. EN indrukwekkend! Het was dan ook niet zo gek dat ze uiteindelijk in de tram in slaap viel. En zo kon mama meteen nog wat krachtoefeningen doen… door een slapend Isabelletje van de tram naar de supermarkt en van de supermarkt naar huis te dragen. Oe… ik was blij toen ik dat gewicht in haar bedje kon laten zakken! :roll: :smiley:



Leuk om te lezen dat ze het zo naar haar zin heeft gehad.

Alyssa vind het ook prachtig.



Groetjes Ellen

ooh leuk!! dat wil ik ook met mn zoontje gaan doen!

Nou dat lijkt me inderdaad ook erg leuk. Maar geen idee of ze dat hier in de buurt ook ergens doen???

wat gaaf zeg!

wat ben je dan trots he, als jouw kindje niet zoals de anderen aan je blijft plakken, maar gewoon lekker der gang gaat!

Klinkt superleuk zeg!

En vooral dat Isabel lekker haar eigen ding meteen doet, heerlijke meid!



Op naar de volgende muzieklies :smiley: :thumbup:

Lijkt me ook heel leuk. Ik ga maar eens informeren in de buurt.

Dat klinkt leuk zeg… vanaf welke leeftijd is dat geschikt?

@Fannie wrote:

Dat klinkt leuk zeg… vanaf welke leeftijd is dat geschikt?




Waar ik heen ga is het vanaf 1,5 jaar.

He dat klinkt oook erg leuk!



Ik ga als jill over 2 wkn naar ouder en kind gym



we zijn al een keer geweest proef draaien.

Jill vond het ook erg leuk

Geweldig!!!

Helaas was de groep hier in september al vol maar begin februari zijn wij aan de beurt!

Lijkt me zo gezellig!! :thumbup:

Wauw wat gaaaf!!! :inlove: :inlove: :inlove:



Hier een peuter die de liedjes van de peuterspeelzaal heerlijk “meezingt/gebaart” en mama maar spelen op de piano en meezingen en gebaren maken :mrgreen: !



Kabouter Spillebeen is hier ook favoriet… en dat liedje van de Krokodil, gaat dat zo van “de krokodil, ligt in het water, de krokodil ligt helemaal stil…” nou ja, dat is 'm helemaal voor onze Crocodil Thomas-Dundy! :wink:



Maar wat een knap, ondernemend kind heb jij zeg! :inlove:

En blijf het gaaf vinden dat ze haar naam al zo goed kan zeggen!!! :thumbup:



:-*