Gisteren waren we bij m’n schoonouders, waar Isabel twee keer in de week naartoe gaat. Ik geloofde m’n ogen niet :shock: Die kleine maakt gewoon al puzzels van negen stukken!! Vind je het gek dat ze niet meer naar die simpele houten dingen die ik hier heb liggen omkijkt… haha… :mrgreen: Dat wordt dus naar de winkel voor iets nieuws haha
wat goed van haar zeg!!! :shock: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dat slimme heeft ze vast van jou he :mrgreen: ?
Serious, harstikke goed, mijn oudste is slim maar die deed dat pas met 2 jaar en 3 maanden!
Wauw knap hoor
Hier ook een Isabel die heel veel van puzzelen houdt…maar nog niet puzzels met 9 stukken!!! Wel 4 stukken maar dan met hulp .
Echt superleuk vindt ik als ze dat beginnen te ontdekken :mrgreen: .
Geniet ervan!
Groetjes Alex
Applaus voor Isabel!!!
voor isabel
@SeeSeeEm wrote:
Dat slimme heeft ze vast van jou he :mrgreen: ?
Nee, van m'n man... want ik heb het nog!! :mrgreen: :wink:
@pino wrote:
Gisteren waren we bij m’n schoonouders, waar Isabel twee keer in de week naartoe gaat. Ik geloofde m’n ogen niet :shock: Die kleine maakt gewoon al puzzels van negen stukken!! Vind je het gek dat ze niet meer naar die simpele houten dingen die ik hier heb liggen omkijkt… haha… :mrgreen: Dat wordt dus naar de winkel voor iets nieuws haha
Bedoel je dat 9 stukken die samen 1 plaatje moeten vormen?? Een legpuzzel zeg maar? Of een houten puzzel met 9 vormpjes/stukjes??
Ik denk dat je het eerste bedoeld maar check het even bij je … haha.
Goed hoor!