wat is groot…ik vind dit groot maar ik heb dan ook een kleine smurf :roll: Als het maar in verhouding is toch lengte en gewicht! Op de foto ziet ze er toch heerlijk gezond uit! Zeker niet te dik hoor!
Yuri was met 2 jaar en 3 maanden 87 cm en 11.6 kg :mrgreen:
Nu weegt hij ongeveer 12 kg en is volgens mij 90 cm en hij is 2,5 jr…Zit in mt 92 boven en 86 onder :? Moet vrijdag weer naar het cb dus ben benieuwd!
Maaike was met 2jr en 2 maanden 93,5cm, 15 kilo en schoenmaat 25.
Bijna hetzelfde dus en bij mij op het CB zeiden ze alleen maar dat ze mooi haar curve volgt; welliswaar de bovenrand .
Verder niks over te dik zijn of wat ze eet.
Zelf ben ik wel allert want ik vind haar wel een beetje een stevig postuur hebben en wil haar dus geen foute gewoonten aanleren.
Wij hebben zelf namelijk ook een paar kilootjes teveel :eh: .
En ik zou het heel erg vinden als ze een te dik kind wordt! Dat vind ik wel mijn verantwoordelijkheid!
Maar Nancy ziet er prima uit vind ik!
oh ja ik koop ook 104 hoor anders is het echt een worstje.
Alleen broeken weer 92; korte pootjes. Maar dan moet ik wel uitkijken waar ik koop want ze krijgt ze niet altijd dicht :eh: .
oh oh… nou voel ik me wel schuldig hoor :oops:
Meid, het was niet een vraag omdat nancy zo extreem groot zou zijn hoor… toen je vertelde dat shirtjes groter moeten omdat ze anders op een strak gerold worstje leek, was het mij al duidelijk.
Vroeg het me gewoon af omdat Aniek met 2 jaar en 1 maand nog in maat 86 zat. Zij is heel gemiddeld en ik begreep altijd dat meisjes meestal kleiner zijn dan jongens.
Maar ze ziet er prachtig uit hoor en de andere kant ken ik ook want Peter zit ook al dik 3 maand in 98/104 en sommige shirts zelfs 110.
Die is ook gewoon lang en wat steviger, maar niet overdreven.
Had je graag wat zomerkleren gegunt, maar ze past het dus zelf nog met gemak :mrgreen:
@Cell wrote:
oh oh… nou voel ik me wel schuldig hoor :oops:
Meid, het was niet een vraag omdat nancy zo extreem groot zou zijn hoor… toen je vertelde dat shirtjes groter moeten omdat ze anders op een strak gerold worstje leek, was het mij al duidelijk.
Vroeg het me gewoon af omdat Aniek met 2 jaar en 1 maand nog in maat 86 zat. Zij is heel gemiddeld en ik begreep altijd dat meisjes meestal kleiner zijn dan jongens.
Ga je vooral niet schuldig voelen hoor, want ik vroeg me dit al veeeel langer af maar besloot dit topic pas te maken na jouw vraag.
@mamalien, jouw verhaal komt me vooral bekend voor. Omdat vriend en ik beiden stevig zijn, wil ik echt voorkomen dat Nancy te dik of zowiezo dik wordt.
Ze is daarom nu ook aan de "lijn" omdat het de laatste weken weer te gek werd. Te veel frituur en te ongezonde tussendoortjes zeg maar.
Wilde alleen even zeggen, wat een superleuk krijtbordje heeft ze!
(waar komt die vandaan en zijn ze er ook met een blauwe rand?)
Hihi.
Back on topic:
Op de foto ziet ze er echt niet extreem groot of stevig uit hoor.
Jesse is een paar maanden ouder, maar wel wat kleiner en lichter, maar die is met een groeiachterstand op de wereld gekomen. Kan verder dus niet vergelijken.
Ik vind hara niet dik hoor
damian is nou zo 98 cm en 17 a 18 kilo
en anne is nu 74,5 cm en 9290 gram
dus ze zitten beide boven de bovenste lijn van het boekje :mrgreen:
Damian heeft nu 98/104110
en anne zit in 74/80
@Misty wrote:
Wilde alleen even zeggen, wat een superleuk krijtbordje heeft ze!
(waar komt die vandaan en zijn ze er ook met een blauwe rand?)
Hihi.
Ja ze hebben hem ook in blauw/groen want dat stond toevallig op de doos, maar ik weet niet waar die vandaan komt want Nancy heeft hem gehad voor haar 2e verjaardag.
Kan het nog wel even voor je navragen!
Ja leuk, vraag maar effe na!
Stein was met 2 jaar en 6 maanden 15 kilo en 99 cm.
dus tja…wat is groot?? :think: :think: