hallo
charity is nu 25 maanden maar volgens mij nog helemaal niet klaar voor zindelijkheid training
ze zegt pas dat ze heeft gepoept als het begint pijn te doen en vaak als k haar eerder vraag zegt ze gewoon dat ze niet heeft gepoept terwijl ze dus wel gepoept heeft.
soms vraagt ze voor op de wc dan doe ik ook haar broekje uit luier af en dan mag ze op de wc maar ze doet natuurlijk niks ook het potje vind ze leuk om op te zitten maar niet om iets te doen meer om te spelen als ze in haar blootje loopt en ze moet plasse doet ze het des noods naast het potje maar niet erin ze snapt het gewoon echt niet .
@charity wrote:
soms vraagt ze voor op de wc dan doe ik ook haar broekje uit luier af en dan mag ze op de wc maar ze doet natuurlijk niks ook het potje vind ze leuk om op te zitten maar niet om iets te doen meer om te spelen als ze in haar blootje loopt en ze moet plasse doet ze het des noods naast het potje maar niet erin ze snapt het gewoon echt niet .
denk dat ze dat wel zou snappen moest het eens per ongeluk wel IN het potje zijn.
Misschien nog even uitstellen dan.
Of potje laten staan en al spelendewijze groeien naar het wel klaar zijn.
Weet dat het moeilijk is…zit ook beetje in die situatie…
denk dat het miss ook welkomt doordat ik nu weer bij me ouders woon het is allemaal zo druk enzo hier.
denk dat ik er echt mee begin als ik weer opmezelf woon is makkelijker voor haar aar ook voor mij!
Misschien een idee om met haar op het potje te zetten na een slaapje en terwijl ze op het potje zit een boekje te lezen of iets anders te doen wat ze leuk vind (net alsof ze op een stoel zit) Als ze dan eens een plasje heeft gedaan de hemel in prijzen (niet meteen te luid, want ik ken een kindje dat daar ook erg van is geschrokken). Veel succes en idd door drukte kan uitstellen best hoor. Ze heeft nog de tijd