Is Tom de enige die op blote voeten leeft?

hier in huis loopt hij altijd op blote voeten…en die gloeien als kooltjes :inlove: goed geaard jongetje :wink: :mrgreen: 8)



ik draag ook bijna nooit sokken in huis ofzo…



wie leeft er nog meer op blote voet?

IK



En mijn kindertjes ook :mrgreen:



Ik hoop niet dat ik nu de verwachting schep dat ik een foto ga maken van mijn blote voeten… :angel: .



Als ik bezoek krijg, vragen de mensen altijd: "Is het niet koud voor die kleintjes, blote voeten ? "



Dus ik was voor jouw topic eigenlijk in de veronderstelling dat wij de enige waren :shifty:



Anita

Anne kan al ijsklompjes hebben met sokken aan, dus hier geen blote voeten (wel van de zomer)

Hier ook op blote voeten als hij zijn sokken weer eens heeft uitgetrokken.



Dus vaak heb ik zoiets van… laat maar zitten met die sokken… hij trekt ze toch binnen 5 min weer uit.

thijmen trapt zijn sokken vaak uit,

hier dus ook geregeld blote voeten.

koude voeten zij niet prettig dus denk dat thijmen het zelf wel aangeeft als ze onprettig koud zijn.

Eerst deed ik altijd braaf om de 5 minuten haar sokjes weer aan, want ze schopte ze steeds uit. Nu doe ik dat niet meer, ze leeft op blote voet! :lol: Of ze moet een maillot aanhebben, maar die schopt ze ook niet uit. :wink: Ze heeft trouwens vaak koud aanvoelende voetjes, maar dat heeft ze ook met sokken, en ze lijkt er geen last van te hebben.

Neej joh, das veel te koud! Hier lossen wij het sokken-uittrekken-probleem op door maillots aan te trekken.

Manlief heb altijd schoenen aan.en ik heb meestalblote voeten,en Damian ook

Thom loopt meestal op blote voeten. :smiley:

Mijn dochter loopt het liefste in d’r blootje rond, heeft net als Leonie ook een maillot aan omdat ze d’r sokken aldoor uittrekt, maar ze trekt tegenwoordig naast haar trui, ook nu broek en maillot uit. En idd, evengoed warme voetjes hebben (zal ze later net als mijn middelste zweetvoeten krijgen?).



Ikzelf loop zomers altijd op blote voeten, maar anders alleen direct uit bed. Als ik dan om een of andere reden (omdat we het huis uit gaan) sokken en schoenen aan heb gedaan, laat ik de gewoon de rest van de dag aan.

Hier ook een grietje da thet liefst op blote voetjes loopt.

Ik heb er ook een die vaak zijn sloffen niet aan wil maar wij hebben tegels zonder vloerverwarming en dat is veel te koud aan zijn voetjes maar over 4 weken een parket vloer probleem opgelost! :smiley:

sinds ik hier in de ochtend een keer met mijn blote voeten in een naaktslak heb gestaan(jakkie bah :sick: ) heb ik ALTIJD sloffen aan… moet er niet aan denken dat ik weer in zo’n rakker sta met mijn blote voeten… Nee dan maar met mijn sloffen, dat voel ik in elk geval niet zo…



Daan heeft altijd sokken en/of sloffen aan(bampidano’s blijven uitstekend zitten) behalve in bedje natuurlijk!!!

Ik heb een tegelvloer dus ik vind het veel te koud. Ik kan me voorstellen met een houten vloer dat je het wel doet of met vloerverwarming maar nee deze vloer is veel te koud.

Zijn schoenen wil hij in elk geval uit zodra hij de voordeur binnen stapt en het liefst op blote voeten, maar op de tegelvloer is dat toch wat te koud.



Dus op kousenvoetjes en een kwartiertje voor badtijd gaan de sokjes uit en broek en shirt en gaat heerlijk rondrennen met kletsende voetjes op de tegels in zijn rompertje en pamper. Mama en papa moeten dan ook de sokken uit en rennen dan lekker met hem mee.

Noa wil ook altijd haar sokken uit.

zelfs nu als het koud is en ik haar de slofjes erbij aan doe trekt zij alles weer uit.

ze probeert zelfs haar maillot uit te doen en zegt dan: Lange sok uit!! lukke niet!!

:lol:

Thomas is een geboren naturist…

die loopt dus het liefst HELEMAAL bloot, ja ook met dit (koude) weer… “lekker koud” noemt hij dat. :roll: :lol:

Ik laat hem maar als we niet weg hoeven (en oef dat hoeven we tegenwoordig nog maar 1x per week), zijn luier trekt hij zelf wel uit als hij vindt dat dat het beste is… soms wil hij wel een “koud hemd” aan en soms komt hij vragen om zn sloffen… En als hij naar buiten wil komt hij met zn kleren aanzetten!



Ik loop ook vaak op blote voeten, mijn voeten zijn wel vaak koud maar ik heb er totaal geen last van.

hoi hoi



Toen mijn oudste zoon een peuter was wilde hij ook het liefst een naturistisch leven hoor :lol:



En nog steeds op bijna 9 jarige leeftijd loopt ie het liefst in zijn ondergoed te banjeren :oops:



Kwa blote voeten lopen wij allemaal graag op blote voeten schijnt trouwens ook erg goed te zijn hoor :slight_smile:



Mijn beebje loopt nog niet maar straks in de zomer zal ie ook wel veel op blote pootjes rond banjeren :inlove:

@mv2kids wrote:

sinds ik hier in de ochtend een keer met mijn blote voeten in een naaktslak heb gestaan(jakkie bah :sick: ) heb ik ALTIJD sloffen aan… moet er niet aan denken dat ik weer in zo’n rakker sta met mijn blote voeten… Nee dan maar met mijn sloffen, dat voel ik in elk geval niet zo…



Daan heeft altijd sokken en/of sloffen aan(bampidano’s blijven uitstekend zitten) behalve in bedje natuurlijk!!!




Iiii… ik heb ook wel eens in een hondendrol gestaan met mijn blote voet… :sick:



Tegenwoordig draag ik altijd sokken… ook in bed, ook in de zomer… Ik kan slecht tegen blote voeten

Ik loop binnen altijd op sokken of sloffen, in de zomer op blote voeten. Kaylee trekt sokken binnen tien seconden uit… sloffen ook… dus die banjert de hele dag door t huis in d’r blote voetjes :inlove: