Is striae tegenwoordig weg te smeren of niet?

Annette ik zal je zondag de striae laten zien :mrgreen: weet je hoe t eruit ziet :lol: :lol: :lol: :lol:

Rhi, ik ben het met je eens 8)



Dragon, niet helemaal, ik denk dat je door goed te masseren je de huid meehelpt op te rekken, waardoor het minder makkelijk scheurt, net zoals je andere materialen mee kunt helpen oprekken-uitrollen noem maar op.



Geen idee of het waar is hoor, ik ben geen wetenschapper, maar dat is iets wat in mijn hoofd zit 8) BlonT ofzo :mrgreen: of wellicht gewoon struisvogelpolitiek





GL, ik zie ze graag, maar die 2 ministreepjes van mij zijn naturlijk nog wel erg vers… dus of je dat kunt vergelijk met strepen van 7 mnd oud= geen idee :think:

nee :naughty:



Ik heb het op me buik, me onderrug, me borsten en dat was het wel geloof ik (ook meer dan genoeg :mrgreen: )



Ben een echte tijgerin :lol:

Ik heb striae op mijn borsten vanuit de pubertijd. Heb daarom heel braaf mijn buik (die echt niet bescheiden klein was op het laatst :shock: ) elke dag in de olie gemasseerd. Op een gegeven moment bh aan de wilgen gehangen, kon het ding niet meer zien.

Resultaat: geen streep op de buik (dokter was ook verbaasd), wel hangstrepen op mijn borsten, brand new :shifty: .



Hoe het komt weet ik niet (ik ben ook erg littekengevoelig) maar vond het wel apart!

Het is niet weg te smeren!



Ik heb elke dag het bindweefsel gemasseerd, dus dat het soepel houden door inderdaad het rollen van de huid en heb geen enkele streep.



Ik ben daar echt vanaf 4 week zwangerschap al mee begonnen en heb helemaal niets.



Denk dat je het nooit helemaal tegen kan gaan, maar helpen kan natuurlijk geen kwaad.

Mijn moeder heeft vroeger gesmeerd met Olivia olie. En heeft mij dat ook aangeraden. Dus ik masseer nu trouw elke avond mijn buik, borsten en heupen met die olie. Als alles goed gaat kan ik in januari vertellen of het heeft gewerkt. :wink:

Ik bedenk me net…



wegsmeren is wel iets anders als voorkomen.



Ruud wat bedoel je nu eigenlijk???



wegsmeren is bestaande striemen weg krijgen, voorkomen is smeren/masseren tijdens je zwangerschap.