hahaha… Anneke, hoe moet je dan rijstebloem ook toevoegen :lol: :lol: :mrgreen:
Hier gisteren dus 4 flessen geprobeerd. Na de tweede fles een paar hapjes rijstebloem met de lepel (hij blijft het raar vinden :mrgreen: ) en de laatste fles twee schepjes rijstebloem toegevoegd. Gevolg, zoonlief was vannacht om half 2 (4 uur na 4de fles) klaaarwakker. Ik denk dat hij fles 5 wilde ofzo :mrgreen: . Die heb ik toen dus maar gegeven. Er ging niet alles van op, want hij had al meer schepjes voeding gekregen die dag.
Rijstebloem gaat mooi de kast weer in en we gaan terug naar 5 flessen. Dat ging tot nu toe namelijk super!
Ik neem aan dat met fruit en groente de behoefte aan melk afneemt en dat de fles van half 11 dan vanzelf verdwijnt. :thumbup:
@cees77 wrote:
Ik houd het heel goed in de gaten of hij reactie geeft, want bij het minste of geringste stop ik er weer mee. Ik ben namelijk behoorlijk allergisch, maar eigenlijk (buiten schimmels) niet voor voedingsmiddelen.
Juist dan vind ik het onverstandig… Je kan er wel mee stoppen bij een reactie maar je kan dan niet meer terug he… het leed is al geschied… en vooral ook omdat JIJ allergisch ben voor een boel… ow nee, dat risico zou ik niet nemen…