Nu de sesamstraatfiguren bij Madurodam zijn, vroeg ik me af of dat dat leuk is om met een bijdehante peuter van 2,5 heen te gaan.
Ik was benieuwd naar jullie ervaringen/meningen.
Ik vind Madurodam helemaal niks voor peuters… Ik ben er een keer met Samaar (2) en Dunc (12) naar toe geweest en die vonden er allebei niks aan. Ik zelf trouwens ook niet…
Ik vind er ook niks aan :silenced:
Ik weet niet of Madurodam zelf leuk is voor de kleintjes.
Maar dat sesamstraat wel! Alle figuren van sesamstraat lopen daar rond!
Wij gaan van de zomer ook heen hoor. Leuk!
Wij zijn er afgelopen september met een (goed lopende!!) bijdehante dreumes van toen 16 maanden geweest, met familie uit het buitenland.
Deanne vond het allemaal reuze interessant, wilde alles zien en overal naartoe. Enige nadeel die dag was dat het miezerde, dus ze had na 2 uur (en dan heb je het ook wel gezien) drijfnatte kleertjes.
Verder moet je ze echt continu in de gaten houden!! Wij weten dat je bij bepaalde dingen niet mag komen als er touwtjes voorhangen, zij helaas nog niet :roll: en overal is water :shifty:
Maar Sesamstraat is leuk :inlove: alleen daarvoor al zou ik er zo weer heen gaan! En als je er van op aan kan dat jouw kind goed luistert (Deann was toen natuurlijk ruim een jaar jonger dan jouw kindje nu is, nu luistert ook Deann een stuk beter ) zou ik zeker de gok wagen hoor!
(en daarna met de tram door naar Scheveningen; uitwaaien en vervolgens lekker hapje eten :drool: :mrgreen: )
Wij zijn toevallig afgelopen zaterdag geweest. Lars wordt over 2 maanden 3. Hij vond het geweldig…al die treintjes, autootjes, vliegtuigen! Sesamstraat dat vond hij minder (terwijl het ontzettend leuk is opgezet, vond het zelf echt heel erg leuk). Maar goed Lars is nu eenmaal gek van auto’s en treinen…misschien dat dat uitmaakt? Er waren heel veel ouders me kleine kinderen van 2-3 jaar. We hadden ook wel het geluk dat het afgelopen zaterdag niet druk was en heerlijk weer.
In het showforum had ik juist dit weekend wat foto’s gezet. Niet van Bert en Ernie (vond ie eng…haha). Bert zag er ook wel beetje eng uit hoor ;).
wij zijn vorig jaar geweest… WIj vonden het leuk zo met Veron… Gewoon in de buggy want Veron kon toen nog niet lopen… En we zijn daarna doorgereden naar Scheveningen :thumbup: …
gr patricia
Wij zijn geweest toen Femke net 2 was en die vond het helemaal geweldig. Die is echt uren zoet geweest met alles bekijken en heeft daarnaast ook heerlijk in de speeltuin daar gespeeld. Wij willen dit jaar eigenlijk weer ook vanwege Sesamstraat.
Wij zijn ook geweest met onze peuter (toen sesamstraat er niet was)
maar ze vond het heel leuk hoor en wij ook !! (jeugdsentiment)
Ik vind het dus wel een aanrader hoor :thumbup: En zeker nu
met Sesamstraat in Madurodam.
Madurodam zelf vind ik niet echt een feest voor Peuters… tsja… trein is leuk… en Erasmusbrug (omdat we in Rotterdam wonen, kent Wessel die)…
maar het Sesamstraat gebeuren is erg leuk…
dussssssssssssss… als je het er voor over hebt (volwassenen 13.75) dan zou ik het gewoon onderdeel laten zijn van een leuke dag aan het strand… :lol: :lol:
Wij zijn onlangs ook geweest vanwege dat sesamstraat geode en ze vonden het alle 3 geweldig!!! Voor m’n zoontje ging helemaal los bij alle mooie treinen, vliegtuigen en boten. Zelf vond ik er niet zo bijzonder veel aan. :shifty:
Ik ben inmiddels geweest en Madurodam zelf vond ze geweldig, ze raakte niet uitgekeken en had hele verhalen erover.
Meet&Greet met Bert & Ernie vond ze maar eng.
Daarna zijn we met de tram nog naar Scheveningen gegaan. Dat was natuurlijk ook al weer helemaal leuk als je normaal nooit met het openbaar vervoer ergens heen gaat
:thumbup: goed te horen dat het bevallen is! Gek he, dat kindjes de Sesamstraat-figuren dan toch wat eng vinden :think: te groot ofzo?
En hihi jaaaa Schevingen natuurlijk :inlove:
Hahahaha, lijkt ons dagje uit wel. Ook bij ons wilde er maar 1 op de foto maar toen puntje bij paaltje kwam was het brullen. :inlove: En daarna door gereden naar Scheveningen…heerlijk slenteren op de boulevard.
t zou me een leuke uitdaging lijken :mrgreen: Ik gok dat mijn peuter alles zou willen pakken en wij dan 's avonds bekaf zijn van het in de gaten houden en afleidingen elke seconde lang :lol: