Lev is dus behoorlijk beweeglijk en we hebben net op tijd de triptrap tegen gehouden anders lag hij op de grond :shock: met stoel en al.
Dat gebeurde met Anna Sofie pas toen ze een jaar of 2 was maar wat moet ik hier nou weer mee? Ik wil geen andere stoel hoor.
Ik kan die stoel moeilijk vastklinken in de grond toch :think:
Ja…mijne is wél omgegaan (wel een variant maar zelfde idee als trip trap)…naar de zijkant,hups daar ging ze…gelukkig raakte ze wonder boven wonder niets.
Het enige wat je kan doen is de plank onder zijn kont lager zetten en de plank voor zijn voetjes weghalen of helemaal onderin doen kan je er zelf met je voeten op als je hem helpt met eten.
Zo hebben wij ze op het werk allemaal,de onderste plank laag.
Evt. tuigje of de nieuwe leuning dan kan hij niet zo afzetten naar achter.
Verder altijd ‘‘los in ruimte’’ schuiven als je even wegloopt zodat hij zich niet af kan zetten aan de tafelrand ed.
maar weet je wat hij doet Sas?
Hij pakt de beugel, beweegt zich flink van links naar rechts, “schudt” de beugel heen en weer en met die kracht :shock: begon het ding dus te kiepen he…
Niks afzetten, stoel stond los in de ruimte… Hij is zo sterk dan.
Yep zo ging C ook :shifty: naar opzij,los in de ruimte…
Dan helpt het toch wel ook een beetje als je de plank onder zijn kont lager zet want zo heeft hij volgens mij minder ‘‘lichaam’’ boven de beugel om heen en weer te zwieperen
Ja wij hadden ze ook op mn werk… :silenced: -dingen!!
Heb ze meermalen (bijna) om zien kiepen, ik hoef er geeneen!
Pepijn is ook een keer omgekieperd hij heeft dacht ik niet afgezet, maar het was in een seconde gepiept, hij was toen 11 maanden oud. We zijn ons helemaal rot geschrokken. Maar sinds die ene keer is het nooit meer gebeurt.
…
Ik heb het ook wel eens bij vrienden gezien.
Daarom wilden wij geen trip-trap meer, maar eentje met een vastzittend blad die steviger is. En we hebben gelukkig ook een heel mooi alternatief gevonden (want die trip-trap is inderdaad wel echt mooi in vergelijking met sommige andere stoelen…)
omvallen tot nu toe niet, maar meneer klimt er wel zelf in en uit. ook niet erg fijn…
Yvan is vorig jaar achterover gevallen met de triptrap ja (hersenschudding a.g.v. klap op de massief houten vloer ), maar hij zette zich af tegen de onderrand van de tafel. Wij zetten Yvan na dat voorval altijd vrij in de ruimte als we even bij tafel weg moesten, maar kennelijk is dat bij Lev juist het risico…
wat is hij dan sterk joh! helemaal uit zichzelf de triptrap omkiepen :o
dat doet Yv gelukkig zelfs nu nog niet… :shifty: afkloppen…
@marijke79 wrote:
omvallen tot nu toe niet, maar meneer klimt er wel zelf in en uit. ook niet erg fijn…Doet C ook :shifty: tuigje is top en het erin klimmen heb ik me ´´aan over gegeven´´ want dat kan ze heel goed :lol:
tuigje heb ik ook al over nagedacht, maar ik heb besloten dat ik hem gewoon maar niet meer alleen in de stoel laat zitten
Gevallen niet hier. Ze gaat wel staan tegenwoordig.
Wanneer hebben jullie de beugel verwijderd? (op welke leeftijd, pf bij welke situatie)
Persoonlijk zou ik een tuigje doen tegen staan enzo.
Hier heeft C er even aan moeten wennen maar nu moét hij om van haar :lol: en als ze klaar is wijst ze op de sluiting en zegt ze ´uit!?´
Ik vind het een veilig idee en wel handig,ik loop vaak genoeg éven van tafel om iets te pakken en ze zit ook vaak te kleuren aan tafel en zo vraagt ze gewoon om voor ze gaat wiebelen en wringen of gaat staan…dat deed ze dus en nu is het gewoon duidelijker heb ik het idee…en dat terwijl ik altijd erg ´tegen´ tuigjes was,vond het altijd zielig :oops: maar dat was bij mijn 1e en die was een mak lammetje :lol: 8)