Is je leven zo als je vroeger dacht dat het zou worden?

mijn leven is zo totaal anders dan dat ik had kunnen verwachten.



Ik droomde altijd van een gelukkig gezin met 2 kindjes lieve man, en vooral veel voorspoed.

Helaas het lot had iets anders voor mij in petto.



Wel gelukkig getrouwd geweest, maar ook gelukkig gescheiden inmiddels.

Twee kindjes gekregen helaas is mijn eerste kindje mijn prachtige dochter Luna Fay :vlinder: overleden na 41 weken

Een geweldige zoon gekregen, die ik nu in een co ouderschap opvoed.

En ik wilde altijd beroemd worden maar helaas ik ben nog steeds niet ondekt.

Gelukkig is mijn toekomst niet geworden wat ik dacht, het is beter :smiley:

Het enige wat klopt is dat ik het werk doe wat ik wilde maar kinderen wilde ik nooit :mrgreen:

de allerliefste vriend/verloofde die ik me wensen kan :thumbup: :inlove: :thumbup:

kindje onderweg :thumbup: :inlove: :thumbup:

koophuis :thumbup: :inlove: :thumbup:

lieve vrienden die voor me klaar staan :thumbup: :inlove: :thumbup:



het enige wat ik me nooit had kunnen bedenken was dat ik financieel afhankelijk zou zijn van mijn vriend…

aangezien ik altijd heel onafhankelijk was en alles zelf wilde regelen…owh jah en ik had verwacht dat ik 2 dingen andersom zou doen…

eerst trouwen en dan zwanger ipv eerst zwanger en dan trouwen :lol: :lol:

tot mn 30ste gezocht en gewild maar niet gelukt…toen dacht ik “alles moet NU anders, anders is het te laat om opnieuw te beginnen”



en 3 en 5 jaar later…getrouwd, mooi huis, kindje…en ik zelf ben nu bijna waar ik wil zijn…maar ook dat heeft tijd nodig…dus al met al…genoeg dromen om mijn leven te kunnen gaan vullen en genoeg geluk om gelukkig te zijn :inlove:



heel veel verloren…maar ook zoveel gekregen… :kaars:

Niet helemaal…

Ik ben van beroep banketbakker maar ik kan het beroep niet uitoefenen vanwege problemen met mijn knieen.



Maar verder ben ik gelukkig!

Een man, een kind (volgend jaar hopelijk een 2e), fulltime moeder.

Ondankt de problemen met mijn knieen en rug kan ik toch veel leuke dingen ondernemen met mijn dochter.



Ben eigenlijk heel erg tevreden :inlove:

Ja, klopt best aardig. Wilde altijd juf worden, is gelukt. Heb 2 lieve, gezonde, gelukkige kindjes (wilde er vroeger altijd 3, maar voelt nu heel compleet!), geweldige man, leuk huis in een fantastische stad, veel lieve vrienden… Misschien is het nog wel beter dan ik had kunnen dromen, wat een geluksvogel he :angel: :angel: