Sem is flink verkouden, heeft een paar weken geleden al een bovenste luchtweginfectie gehad en zit nu weer behoorlijk vol. Alleen nou gromt/zaagt hij ook als hij door zijn mondje ademt, ik voel het op zijn buik en rug ongeveer op borsthoogte en ietsje lager als hij ademt. Nou heerst er op het kdv ook RS dus vraag ik me nu af wanneer een kind echt last heeft. Hij zit duidelijk niet lekker in zijn vel, maar het is al een heel ontevreden kind van zichzelf dus ik vind het moeilijk te beoordelen nu.
je zou eventueel de hap kunnen laten kijken, juist omdat hij pas die infectie heeft gehad, en er RS heerst… Hoest ie wel goed op??? Anders zou je kunnen gaan stomen met hem om het wat meer los te krijgen…
Hij hoest wel een beetje af en toe, maar niet echt veel en goed.
hoe staan zijn neusvleugels.
Meestal gaan die wijd staan als baby’s benauwd zijn.
benauwdheid kenmerkt zich inderdaad door “klapperende” neusvleugels
Hij slaapt nu dus ga maar even opletten als hij wakker is, thanx!
Ik heb het net even in de gaten zitten houden en zijn neusvleugels gaan wel op en neer, maar niet continu. Hij heeft vannacht wat langer dan normaal geslapen dus is nu wel vrolijk en drinkt ook zijn flesjes nog steeds goed leeg al is het wel wat langzamer dan anders. Je hoort en voelt hem nog steeds heel erg zagen.
wellicht is het een idee om even goed te stomen in de douche,
wilde hier nog wel een eens helpen als de klachten (nog) niet zo erg waren…
beterschap
Bedankt, we zijn hier wel experts in bovenste luchtweginfecties helaas, Jim heeft er 1,5 jaar continu last van gehad, maar is nooit benauwd geweest op 1x na en dat leek wel op wat Sem nu heeft. Jim heeft toen een ab kuurtje gehad…
hier experts in de onderste luchtwegen… blijft lastig met die kleintjes he, om ze te beoordelen…
succes!
o ja, en als je het niet vertrouwd, de HA morgen gewoon even laten luisteren he`??
Haha dat was ik ook al van plan had ik al tegen hub gezegd
en, hoe gaat het vandaag??
Het leek wat beter te gaan, maar ik vond hem net toch weer flink zagen en hij piept ook met ademen, kon het ook weer goed voelen op zijn ribbetjes. Dus even afspraak gemaakt voor morgenochtend, zal als ik er aan denk tussen het boodschappen doen en regelen door even updateje neer zetten! Lief van je thanx! :-*