is hij er nu aan toe???

hallo



ik was gisteren met lucas en thomas bezich om ze in bad te doen,

na een boel gespetter en gespatter, schreeuwde lucas ineens LUIER

ik had niets in de gaten :oops: en zij ja schat dat doen we strakjes als je weer droog ben want ik was ook met thomas bezig

ineens zie ik dat hij is gaan poepen, in bad, daar dreef ie :mrgreen: een dikke drol, ik zei nog tegen hem was dat nou, waar komt die dan vandaan, wat hij deed is hij tikte zich zelf op zijn kont en zij bah en lachen dat ie deed, ik ook natuurlijk want ik was stom verbaasd dat hij me gewoon waarschuwde dat er een poepie aan zat te komen



maar zou ik hem nu dan al zindelijk kunnen proberen te krijgen en is hij er nu al aan toe, na die eerste keer

hij vraagt de laatste tijd wel vaak om een schone luier, ook al zi er alleen maar een plas in

niemand???

oh moeilijk zeg

ik heb daar dus geen verstand van, zou je het niet gewoon kunnen proberen en kijken of ie het oppikt?

je zou dan na bijvoorbeeld een week weer kunnen stoppen eventueel en het een andere keer proberen wanneer hij er nog meer aan toe is?





weet niet of je iets aan mijn reactie hebt hoor,

maar ik vind het zo zielig als je helemaal geen reactie krijgt :mrgreen:

ff ge-upt is ie weer nu :wink:

Kennelijk voelt ie t aankomen en daar zou ik zeker gebruik van maken.

Je kunt eventueel beginnen met em op gezette tijden op de wc te zetten en in ieder geval te reageren als ie iets aangeeft!

En em dan helemaal de hemel in prijzen he?!!

Succes!

MIsschien een boekje kopen en voorlezen over zindelijkheid.

Hier een groot succes!

aahhh ja dat zou ik idd wel eens kunnen doen…dat boekje!!!



zijn jullie begonnen met een potje of een wc verkleiner??

Niels heeft heel lang gehad dat hij nog een luier om wilde als hij ging poepen. Een potje vond hij niks maar een wc verkleiner was echt ideaal. Vond zich helemaal groot dat hij al op het toilet mocht plassen.

Of ie er aan toe is, dat durf ik niet te zeggen, maar je zou het een tijdje kunnen proberen of ie er idd aan toe is.



Mijn oudste jongens hebben allebei het potje en de wc verkleiner heel gauw overgeslagen en gingen op de gewone bril zitten. In het begin had ik bij mijn oudste nog een opstapje, maar ze klimmen er gauw heel handig zelf op (en minder hygienisch eraf).

@SeeSeeEm wrote:

, maar ze klimmen er gauw heel handig zelf op (en minder hygienisch eraf).




hier moest ik erg om lachen hoe je dat schreef,

ik heb een boekje besteld , op het potje voor jongens,

hij kijkt er wel heel aandachtig naar, en zecht over al ja op maar of hij het begrijpt :think: dat weet ik niet hoor!!!

vind het wel heel moeilijk ik kan ook niet zien als hij moet zech maar ja alleen als hij al bezich is

dat van het bad was ook maar 1 malig :cry:

Ik heb wessel gewoon een keer op het potje gezet. En tot mijn verbazing had hij er gelijk op gepoept. Nu zet ik hem regelmatig op de wc met verkleiner. Hij plast dan altijd. Hij geeft nu ook vaak aan c (wc) en doe ik zijn luier af en plast hij ook echt. ALs hij naar bed gaat en wanneer hij wakker word dan zet ik hem altijd op de wc. ALs ik hem verschoon dan zegt wessel nu altijd C. (wc). en hij plast dan ook. Soms zelfs 1 keer

beneden op de wc en ook boven op de wc



suc6

groet anita

ik heb hem vande week ook maar even weer op het potje gezet (ik wil het ook niet pushen) en hij heeft er heel trots op gezeten, maar niet wat op gedaan…

dus ik elke keer zeggen, wat doen we op het potje??? eeeennn plasje en een hoopje he! dan zecht hij jááááhhhh

dan rent hij weer met die blote kont door de kamer :inlove: en komt ie weer op het potje zitten, dan stel ik hem weer de zelfde vraag

ja ik weet ook niet of ik het goed doe zo, maar ja we zien het wel, de tijd zal ons leren toch?