is hij er nu aan toe???

hallo



ik was gisteren met lucas en thomas bezich om ze in bad te doen,

na een boel gespetter en gespatter, schreeuwde lucas ineens LUIER

ik had niets in de gaten :oops: en zij ja schat dat doen we strakjes als je weer droog ben want ik was ook met thomas bezig

ineens zie ik dat hij is gaan poepen, in bad, daar dreef ie :mrgreen: een dikke drol, ik zei nog tegen hem was dat nou, waar komt die dan vandaan, wat hij deed is hij tikte zich zelf op zijn kont en zij bah en lachen dat ie deed, ik ook natuurlijk want ik was stom verbaasd dat hij me gewoon waarschuwde dat er een poepie aan zat te komen



maar zou ik hem nu dan al zindelijk kunnen proberen te krijgen en is hij er nu al aan toe, na die eerste keer

hij vraagt de laatste tijd wel vaak om een schone luier, ook al zi er alleen maar een plas in

niemand???

oh moeilijk zeg

ik heb daar dus geen verstand van, zou je het niet gewoon kunnen proberen en kijken of ie het oppikt?

je zou dan na bijvoorbeeld een week weer kunnen stoppen eventueel en het een andere keer proberen wanneer hij er nog meer aan toe is?





weet niet of je iets aan mijn reactie hebt hoor,

maar ik vind het zo zielig als je helemaal geen reactie krijgt :mrgreen:

ff ge-upt is ie weer nu :wink:

Kennelijk voelt ie t aankomen en daar zou ik zeker gebruik van maken.

Je kunt eventueel beginnen met em op gezette tijden op de wc te zetten en in ieder geval te reageren als ie iets aangeeft!

En em dan helemaal de hemel in prijzen he?!!

Succes!

MIsschien een boekje kopen en voorlezen over zindelijkheid.

Hier een groot succes!

aahhh ja dat zou ik idd wel eens kunnen doen…dat boekje!!!



zijn jullie begonnen met een potje of een wc verkleiner??

Niels heeft heel lang gehad dat hij nog een luier om wilde als hij ging poepen. Een potje vond hij niks maar een wc verkleiner was echt ideaal. Vond zich helemaal groot dat hij al op het toilet mocht plassen.