Sinds een week of twee loopt Joas af en toe een beetje ‘raar’, met zn benen wijd, een beetje gehurkt. Sinds dit weekend heb ik door dat hij dit doet vlak voordat er een poepluier volgt! Is dit de tijd om te starten met zindelijkheid?
Ik vind 'm er wat jong voor, eerlijk gezegd, en als hij gepoept of geplast heeft maakt hij dat op geen enkele manier aan me duidelijk :think: Ik ruik dat dan toevallig, maar hij lijkt er zelf geen last van te hebben op dat moment. Ik weet dus niet goed of zindelijkheidstraining wel enig zin zal hebben op dit moment.
Iemand ervaringen/tips?
Ik lees even mee
Al vind ik ze persoonlijk nog wat jong ervoor,normaal beginnen ze met jaar of 2 dacht ik ?
Hoi
Ik denk dat het een goed begin is als hij ook aangeeft dat er wat staat te gebeuren. Ik denk dat het anders heel lastig gaat worden.
Al kan je hem natuurlijk altijd voor het poepen op de wc zetten. Als je het aan ziet komen.
Maar echt trainen gaat denk ik nog niet lukken.
ik zou gewoon beginnen , al shij er geen intresse in heeft dan merk je dat vanzelf, want het moet leuk zijn en geen dwang ,
met 1,5 jaar was alissa er nig niet aan toe, dus een maandje niks gedaan , toen weer eens geprobeerd en ja hoor en met 2 jaar wqas ze zindelijk
en nou nins i sal zeker een half jaar aan het geven dat ze moet plassen , en poepen , maar eerst liep ze nog niet , en dan ga ik niet aan zindelijkheids training beginnen , en daarna was het erg koud, en nou von dik het wel een goeie tijd , het zonnetje, dus lekker in d eblote billen of met onderbroekjes aan laten lopen , en ze pikt het al aardig op ,
maar merk ik dat ze er geen intresse in heeft dan houd het op , proberen we het gewoon een andere keer overnieuw
Levi doet dit ook indd.
Dus ik lees ook even mee, met alle tips en al, want ben erg benieuwd!
Nou, ik ga morgen maar een potje en toiletverhoger kopen. Of gebruik je dat niet allebei? :shifty: Heb me er nog niet erg in verdiept Denk dat het wel wijs is om in huis te hebben, als hij weer raar gaat lopen zet ik 'm er op, en we zien wel of dat blijft hangen bij hem.
To be continued…
@D. wrote:
Nou, ik ga morgen maar een potje en toiletverhoger kopen. Of gebruik je dat niet allebei? :shifty: Heb me er nog niet erg in verdiept Denk dat het wel wijs is om in huis te hebben, als hij weer raar gaat lopen zet ik 'm er op, en we zien wel of dat blijft hangen bij hem.
To be continued…
Wij hebben een soort van wc-bril waar de wc verkleiner al inzit. Is erg hendig, had ik al gemerkt met me neefjes en nichtjes!
Zou ook gewoon kijken of hij op het potje wil zitten.
Wesley geeft ook al een hele poos aan als hij gaat poepen of als hij gepoept heeft ook heb ik het idee dat hij voeld wanneer hij moet plassen.
Maar het potje…nou dan roept hij heel hard NEEEE…nouja die wil dus nog niet, komt van zelf