Hallo!
Ik heb een vraag… Vanmorgen heb ik -omdat ik vermoedens heb, samen met mijn vriend- een test in huis gehaald van Clearblue, de Plus variant…
Eenmaal thuis heb ik de test gedaan, na 2 minuten dacht ik nog niks te zien dus ben ik naar boven gegaan. Daar ben ik ongeveer een half uurtje geweest.
Kom ik naar beneden… Zie ik opeens wél een verticale streep staan??? :shock:
Is dit nou betrouwbaar??? :think: Er staat dat je na 10 minuten de uitslag moet ‘negeren’ zogezegd, maar ik weet nu dus niet of dat streepje er binnen 10 minuten was of pas daarna… :eh:
Ik hoor héél graag van jullie!!! :-*
Ja, ik weet het ook niet
Ik zou een nieuwe kopen, en dat kan ook gewoon een goedkope van kruidvat zijn.
controle streepje EN streepje in t ander venstertje blauw? maakt niet uit of dat na vijf minuten is of iets langer, blauw is blauw volgens mij…dan ben je zwanger denk ik…
Ik wil je niet teleurstellen maar ik heb wel eens gelezen dat de plustesten wel eens vals positief willen geven. Maar volgens mij las ik dat over de kruidvatplustest ik weet het niet meer zeker :oops: .
Ik zou het - als je het geduld op kun brengen :shifty: - maandag opnieuw testen met de kruidvat 2 voor 5euro-testen (dat zijn geen plustesten, maar gewoon vertikale streepjes-testen). Die zijn heel betrouwbaar en geven snel resultaat (nog voor de 4 weken zwangerschap) en ze zijn ook nog eens goedkoop :thumbup:
Jep, allebei blauw… Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar da’s nogal lastig merk ik…
Misschien als extra vraag… Wel eens gehoord van een ClearBlue Plustest die eerst positief en daarna negatief aangaf???
Ik zou er gewoon nog ff eentje doen, maarrr. het ziet er wel hoopvol uit lijkt me…
Je kan ook die Clearblue met indicator nemen.
Dan staat er zwanger of niet zwanger en krijg je ook nog de verstreken termijn sinds bevruchting te zien.
Zwanger stond er bij mij héél snel!
Ik vind 'm ook wel duidelijk hoor! (maar ik heb ook weleens een vals positieve test gehad met diezelfde van cb)
Ik zou morgen nog een testje doen en dan van een ander merk, of de digitale die zijn ook prettig.
Ik hoop dat het gewoon hartstikke positief is voor je!
spannend maar inderdaad bij twijfel zou ik ook gewoon nog es testen
ik had die goedkope van t kruidvat, die geeft een roze streepje
ik was achteraf wel al tien weken zwanger toen ik em deed maar t was dan ook meteen boems twee roze streepjes…
gewoon toch nog es doen denk ik ( wel beste toch ochtendurine gebruiken trouwens)
Ik zou morgen een kruidvattestje halen, die zijn 5 euro voor 2, en erg betrouwbaar.
volgens mij ben je gewoon hardstikke zwanger hoor! :thumbup:
ik heb ook geen idee… Zou ook gewoon een kruitvat test doen.
Heb ik ook gedaan en gaf direct aan dat ik zwanger was. Was toen pas 1 dag overtijd :lol: En heb direct de volgende ochtend de 2de gedaan omdat ik het niet geloofde.
En nog wel 2 denk ik van de DA Maar zie me banner ik ben toch echt zwanger
Thanx allemaal voor jullie reacties…
Enneh… Kán het voorkomen dat zo’n test 2x een verticale streep laat zien, en het tóch niet waar blijkt te zijn…??? :shifty:
M.a.w.: ik heb er net nog een gedaan, en bij deze ook weer een verticale streep… :shifty:
nee malle je bent gewoon zwanger haha…twee keer t zelfde resultaat,
jij wordt mama :lol:
Maak maar snel een mooie banner aan!
@anoniempje78 wrote:
Thanx allemaal voor jullie reacties…
Enneh… Kán het voorkomen dat zo’n test 2x een verticale streep laat zien, en het tóch niet waar blijkt te zijn…??? :shifty:
M.a.w.: ik heb er net nog een gedaan, en bij deze ook weer een verticale streep… :shifty:
Ja…dat kan…Dat is bij mij weleens het geval geweest.
Maar, ik hoop voor jou dat hij bij jou toch hartstikke positief blijkt te zijn. Ik kan je de digitale test echt aanraden. Was bij mij bij mijn vorige zwangerschap al ruim voor mijn NOD positief.
Ik duim!!!
@ Debke… Was jij toen je die tests deed al overtijd, of zat je nog voor je NOD?
Da’s een lang verhaal…Mijn cyclus was toen (na een missed abortion) zo ongelooflijk van de wap dat ik het echt niet met zekerheid durf te zeggen. Ik dacht toen wel zo rond mijn NOD te zitten in ieder geval.
Hoe dan ook, ik heb toen 2 keer getest met een CB plus test. De eerste was heel vaag positief. Heb toen een paar dagen gewacht en nog eens getest met zo’n zelfde test. Het resultaat was toen exact hetzelfde.
Omdat ik het niet “vertrouwde” heb ik toen een ander merk test gekocht. Die bleef wel negatief en het tweede exemplaar daarvan een dag later ook.
Nou zo duidelijk had ik ze niet van CB toen ik de eerste testen deed, dus meid je bent hartstikke zwanger!
Gefeliciflappert :-*