Is het eind in zicht?

Vanmorgen voor het eerst weer eens gekolfd sinds een tijdje.

Kolfde op me werk niet meer s’middags omdat ik veel reacties kreeg beetje zuchtende collega’s en het gewoon onwijs druk was op de afdeling.

Zonet gekolfd omdat ik nu een avond dienst heb en ik anders 2 voed momenten oversla.

Voed normaal smorgens bij het wakker worden, voor het slapen gaan en s’avonds voor het slapen gaan van Charissa.

Maar nu kolfde ik maar 40cc!!! Was wel de normale tijd dat ik kolfde.

Moet ik er vanuit gaan dat de voedingstijd ten einde komt?

Charissa en ik vinden het een heerlijk moment zo ff met z’n twee.

Moet wel zeggen ze drinkt ook naast de bv en eet gewoon met de pot mee en fruit.

Jeetje schrijf dit met tranen in me ogen want dat wil ik echt nog niet.

@marloes vip wrote:

Ach wat kan je daar van schrikken he. Met een kolf krijg je minder melk uit je borst dan dat je kleine live lukt. Die zuigtechniek daar kan geen kolf tegenop.

Het kan dat het een keer wat minder is, misschien moet je ongesteld worden, of is je dochter een keer wat gulziger geweest, heb je slecht geslapen of is er stress???

Ik hoop dat je nog lang van het voeden genieten kan! :inlove:

Is inderdaad schrikken, ze lijkt me nog niet ontevreden.

Wel drinkt ze heel anders dan in het begin heb nu meer contact en komt regelmatig van de borst om ff te brabbelen met me.

Ongesteld zou kunnen maar heb de laaste keren weinig last gehad van een dip denk ik.

Stress heb ik niet, maar heb wel veel gewerkt de afgelopen week van de 8 dagen 6 gewerkt waaronder twee nachtdiensten.

Werk normaal de helft.

Zou een paar keer etra aanleggen nog helpen???

Ze is nu 1 jaar geweest.

Hoop dat het nog een tijdje mag door gaan, ben er echt nog niet aan toe.

Tuurlijk helpt extra aanleggen!! Succes meid

@Fryskefaam wrote:

Tuurlijk helpt extra aanleggen!! Succes meid

Bedankt, wist niet of dat nog extra produktie gaf (staat me iets bij van een blauw duk de eerste 6 maanden?)

Bij mij ging het kolven bergafwaarts (en het ging altijd al niet super: 80 cc per kolfbeurt) na 10 maanden. Ik moest onderhand 3x kolven voor 1 voeding (dus nog maar 50 cc per keer). Ik ben toen Fenna 11 maanden oud was helemaal gestopt met kolven (heeeerlijk!). In principe zijn je borsten na zo’n lange tijd flexibel genoeg om te voeden wanneer jij en je kindje willen/kunnen.

Ik voed Fenna nu als ik thuis ben (werk 25 uur en onregelmatig). Als ik ben werken drinkt ze voornamelijk water en soms melk, thee, of roosvice. Ik voed haar ongeveer 3 tot veel x per dag :inlove: Soms alleen maar een slokje tussendoor, soms een half uur. Mijn borsten schijnen het allemaal best te vinden en Fenna is tevreden. :inlove:

@Fraukje wrote:

Bij mij ging het kolven bergafwaarts (en het ging altijd al niet super: 80 cc per kolfbeurt) na 10 maanden. Ik moest onderhand 3x kolven voor 1 voeding (dus nog maar 50 cc per keer). Ik ben toen Fenna 11 maanden oud was helemaal gestopt met kolven (heeeerlijk!). In principe zijn je borsten na zo’n lange tijd flexibel genoeg om te voeden wanneer jij en je kindje willen/kunnen.

Ik voed Fenna nu als ik thuis ben (werk 25 uur en onregelmatig). Als ik ben werken drinkt ze voornamelijk water en soms melk, thee, of roosvice. Ik voed haar ongeveer 3 tot veel x per dag :inlove: Soms alleen maar een slokje tussendoor, soms een half uur. Mijn borsten schijnen het allemaal best te vinden en Fenna is tevreden. :inlove:

Is een hele geruststelling.

Net ook een avonddienst achter de rug maar haal er nu ff uit voor een slokje…weer ff genieten

Genieten hè! Ik moet ook nog niet aan stoppen denken…

Omdat ik ook regelmatig avonddiensten draai, haal ik haar er ook nog altijd even uit voor ik ga slapen. Fenna wordt er nouwelijks wakker van, maar drinkt wel altijd lekker! :inlove:

Ik hoop dat je er nog lang van mag genieten!!! :thumbup:

Is met recht genieten, wauw jij al 1 jaar en 8 maanden super :clap:

Ach wat kan je daar van schrikken he. Met een kolf krijg je minder melk uit je borst dan dat je kleine live lukt. Die zuigtechniek daar kan geen kolf tegenop.

Het kan dat het een keer wat minder is, misschien moet je ongesteld worden, of is je dochter een keer wat gulziger geweest, heb je slecht geslapen of is er stress???

Ik hoop dat je nog lang van het voeden genieten kan! :inlove:

Ja hoor helpt altijd! Ik hoop dat het lukt en jullie nog lang samen mogen genieten! :inlove: