De laatste dagen roept Stein BAH en gaat aan zijn romper trekken.
Als ik hem dan op de wc zet gaat hij plassen. Nou stond hij vanavond voor de deur van de wc te persen. Ik gelijk zijn luier af en hem erop gezet en toen ging hij op de wc poepen.
Hij heeft deze week aL 6 keer op de wc geplast en 1 keer gepoept
Is dit het begin van…?
wat goed zeg!!!
ik hoop dat het 't begin is,
zou wel lekker snel zijn zeg!
harstikke goed!!
maar laat hem het zelf inderdaad een beetje aangeven als ie wat moet doen , van zindelijk worden moet je geen drama maken en anders is het mischien een tip om een potje in de kamer te zetten en dan kan je ook goed zien of ie dat al kan het zelf voelen bedoel ik wan als ie dan moet gaat ie daar wel op (de wc is meestal nog wel een beetje te hoogen te eng om daar alleen op te gaan )
veel succes en heeeeel erg knap hoor!
Of het echt het begin van zindelijkheid is…?
Zelfs babietjes kunnen huilen omdat ze een poepbroek hebben en als ze ouder worden kunnen ze het op een andere manier aangeven.
enne… het kan echt hoor wij waren vorig jaar bij een vrouw op bezoek die had 5 kids en ze waren allemaal voor hun 1e jaar zindelijk!!!
de jongste was nog maar 10 maandjes oud , lopen kon ze nog niet maar ze kroop zelf op de pot :shock: :shock: :shock: :mrgreen:
echt het was een openbaring!(enne … natuurlijk heb ik haar naar haar geheim gevraagd , en wat ze zei was : katoenen luiers, en vanaf 7 maanden gewoon geen luier meer aandoen het geeft zo’n 2 weken gesmeer maar dan is het gebeurt … dus tja… ik ga het voor een evt. volgend kindje wel proberen…bij haar lukte het tot 5 maal aan toe dat kan geen toeval wezen toch :think:
@jacsansil wrote:
echt het was een openbaring!(enne … natuurlijk heb ik haar naar haar geheim gevraagd , en wat ze zei was : katoenen luiers, en vanaf 7 maanden gewoon geen luier meer aandoen het geeft zo’n 2 weken gesmeer maar dan is het gebeurt … dus tja… ik ga het voor een evt. volgend kindje wel proberen…bij haar lukte het tot 5 maal aan toe dat kan geen toeval wezen toch :think:
Samila heeft 2 jaar lang katoenen luiers gedragen, werd ze niet anders van. Hoewel, aan t eind wel.
Maar ja, gewoon de luier niet meer om is vaak de beste remedie.
Maar niet te lang doorworstelen, want anders wordt t een trauma.
Toen sam 2,5 was, was ze na 4 dagen zonder luier zindelijk.
@Suwanna wrote:
@jacsansil wrote:
Samila heeft 2 jaar lang katoenen luiers gedragen, werd ze niet anders van. Hoewel, aan t eind wel.
Maar ja, gewoon de luier niet meer om is vaak de beste remedie.
Maar niet te lang doorworstelen, want anders wordt t een trauma.
Toen sam 2,5 was, was ze na 4 dagen zonder luier zindelijk.
sil heeft ook katoentjes gehad en was ook met 2 jaar al dag en nacht zindelijk, inderdaad niet te lang doorsukkelen ,het geeft even wat gesmeer maar dan heb je ook wat :mrgreen:
ja heerlijk dat gesmeer.
ik kan me nog heugen dat ik bijna met een zak onderbroeken en handdoeken achter haar aansjokte. Bij wijze van spreken natuurlijk.
Maar je hebt wel even wat meer was en heel wat meer schoonmaken…
@Suwanna wrote:
ja heerlijk dat gesmeer.
ik kan me nog heugen dat ik bijna met een zak onderbroeken en handdoeken achter haar aansjokte. Bij wijze van spreken natuurlijk.
Maar je hebt wel even wat meer was en heel wat meer schoonmaken…
:mrgreen: leuk he … kinderen

maar even zonder gekheid , ik merk wel ook in mijn omgeving dat de ouders die even flink doorpakken de kids veel sneller zindelijk hebben als met het gedoe snacht nog een luier, als we weggaan nog een luier enz…
dus mischien is dat gewoon DE truc! huppakee geen gehannes en gezeur gewoon UIT dat ding!
Ik zit er wel over te denken met Isana hoor…
Heb al ondergoed voor haar gekocht. had nog wel wat van Samila liggen, maar niet genoeg. er zal wel een en ander doorheen gaan…
@Suwanna wrote:
Ik zit er wel over te denken met Isana hoor…
Heb al ondergoed voor haar gekocht. had nog wel wat van Samila liggen, maar niet genoeg. er zal wel een en ander doorheen gaan…
heel veel sucses meid , en het lukt je vast! :thumbup: