Is er ook een regenhoes voor over de Maxi Cosi?

Voor de wandelwagen heb ik een regenhoes voor over de bak, en eentje voor over het zit gedeelte.

Maar de Maxi Cosi kan ik ook op het onderstel klikken, en als ik eerst met de auto moet heeft de Maxi Cosi de voorkeur, zodat ik hem niet alsnog in de kinderwagenbak hoef te leggen.

Maar met dit seizoen zal ik vast ooit een regenbui treffen.

Ik heb de regenhoes ook al voor de bak moeten gebruiken.

Maar zijn die ook te verkrijgen?

Ik hen namelijk geen idee, en kan me ook niet herinneren ze ooit gezien te hebben.

Dat is goeie van jouw… Van het weekend liepen we in adam en toen begon het ook te regenen… Maxicosi helemaal nat! Dus ik ben ook benieuwd… maar zal toch wel bestaan?!?

Ja die bestaan. Ik heb er 1 gekocht bij de prenatal en die past ook op een aantal andere groep 0 autostoelen.

precies bij prenatal hebben ze die, is wel fijn om te hebben ja met de herfst en de winter onderweg

Bestaan zeker, ik heb m of bij de stoel geleverd gekregen, of je kunt m kopen bij babyzaken. Ze hebben er ook klamboes voor.

Ik heb een oudere Maxi Cosi Citi (ongeveer 6 jr oud) en daar zat een regenhoes bij. Dus ze zijn er wel!

Misschien los verkrijgbaar bij een babyzaak, of na te bestellen bij Maxi Cosi zelf?

Bij babydump kan je ook universele krijgen vd maxicosi …dit scheeld weer een paar euro :mrgreen:

wij hebben hem ook, zat er bij

Ik heb hem ook gehad bij de maxicosi.

Zijn inderdaad handig met zo’n weer!

ik heb ook een universele gehaald bij de groene kruiswinkel… was iets van 5 of 6 euro ofzo…

Wij hebben ook de City te leen van iemand en die hadden er een regenhoes bij. past perfect :thumbup:

hihihi dames, kijk es in het klepje van de maxi cosi. Dus die aan de achter kant. Daar heb ik die van mij een paar maanden geleden in gevonden :mrgreen: :oops:

Bij mij zat hij er dus bij geleverd.

zit ie erbij??? anders heb ik er nog wel 1 liggen :wink:

ik heb em nog nooit gebruikt

ze bestaan idd.

ik had er 1 en heb hem zelden gebruikt.

ik heb de regenhoes gebruikt die over de babybak gaat die is veel ruimer en bedekt de hele maxicosi, plus dat er een beter gat in zat voor frisse lucht.

Heb er hier nog 2 liggen die niet meer gebruikt worden. Had er 1 zelf gekocht van MC 5 dagen later kwam ik er achter dat ik er een bij mijn mc had gekregen :doh:

Dus als iemand nog intresse heeft pb maar

Oké, bedankt allen!

Dan zal ik er eens naar op zoek gaan.

Is toch wel handig met dit weer.

Toevallig gister in een regenbui tijdens het boodschappen doen, en dan doe ik snel de zonneklep maar dicht, maar die houd ook niet veel tegen.

Edit: Ik had er geen bijgekregen trouwens. Heb een Cabriofix, paar maanden geleden gekocht.

Wel apart dat ze dus niet overal bijzitten.