Is er nog hoop........

wij hebben vanmorgen positief getest maar durf niet blij e zijn… 9april punctie 13tp 26 positief getest maar heb al vanaf gisteren bloedverlies… Ben gistermorgen nog naar de gyn toe geweest ivm buikpijn/rugpijn en bruin/roodverlies vanaf 23aprl… maar bij de echo had ik nog dik baarmoederslijmvlies dus nog geen ongi gehad.!hij zei lachend doe donderdag een test en bel me op.

Maar sinds gisteravond ook weer heel veel bloedverlies dus dacht ben nu echt ongi maar vanwege wat vage klachten heb ik toch vanmorgen getest

enPOSITIEF menn kon het niet geloven maar was ook niet echt blij.!!!

maar vrijdag moet ik weer bellen ivm met het bloed verlies.!!!



Wij hopen op een miracle…



Kus beertje

Jeetje meis, spannend. Hoop voor je dat het echt zo is!!!

Wat spannend!! Ik hoop dat je snel goed uitsluitsel krijgt en dat je gewoon lekker zwanger bent!



Gr.Pebble

Ik heb geen antwoord voor je maar ik hoop met je mee. Veel succes

ook ik hoop ontzettend met je mee voor een mirakel, het zal toch eig gewoon goed moeten zijn,



heeel veeel sterkte, en hoop op vrijdag uitslag als je het echt niet vertrouwd gewoon eerder bellen hoor,



nou meid, zet em op, alle succes en geluk gewenst :pray: :pray:

hier ook iemand die voor je hoopt!



groetjes Suzanne



Ff kijken of het lukt.

Kuss jose

tja duidelijk genoeg een positieve test meid ,maar nu nog een evt echo ofzo als bevestiging van het kleine leventje wat zijn best doet te groeien in je buik

en ow wat hopen we er op



:pray: :pray: :pray:



Heb vandaag weer getest.! Nog steeds bloedverlies......
15 mei de echo pas........

kuss beertje

hmm. wel een vettere streep toch? Dus is er wel ontwikkeling bezig… Dat lijkt me een goed teken!

Balen dat je zo lang op echo moet wachten zeg!



Duim voor je

Groetjes Ineke

nou beertje die 2e streep is echt duidelijker, er is idd wel aanmaak van hcg in je lichaam, goed zo, als je het bloeden niet vertrouwd zal ik gewoon ene ha bellen of een vk,



bruinverlies kan in principe geen kwaad, of licht bloeden, maar wel als je behoorlijkekrampen zou hebben, meid denk om jezelf hoor, en je kleintje in groei



groetjes bainca

Hai Beertje,



Wat een mooie positieve testen! Hoe gaat het nu? Kan me best wel voorstellen dat je een beetje bezorgd ben met dat bloedverlies. Ik hoop dat het gauw over is en ben erg benieuwd hoe je je echo straks vindt. Is heel gaaf om je kindje te zien!

Die 2de test is nog duidelijker!

Duim voor je!

Hoi Beertje,

Ik duim voor je mee.

Hoe gaat het nu met je? Heb je al een echo gehad . Ik hoop dat alles goed is. Wij hebben een zoontje na de 3e ivf behandeling. meid ik weet wat je voelt de wachtweken zijn echt slopend. Gelukkig heb ik geen bloedverlies gehad. Ik denk aam je. Liefs Angela.

zie hier…



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=672640&highlight=#672640