Is er iets als.....

Een dvd van k3 waarop de kids mee kunnen dansen? En zo ja welke dan?



Ook dana is helemaal k3 fan en ze is dol op dansen. Het lijkt ons leuk een dvd te hebben waarop ze de dansjes kan leren en mee kan doen. Maar ik heb gekeken in de winkels en vind alleen maar toneelstukjes van k3 op dvd?



Vroeg me af of het dan wel bestaat, hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

'ochtends op nederland 3 is de wereld van K3 en daarin worden regelmatig dansjes besproken en voorgedaan door Josje.

Misschien al die stukjes opnemen? Is misschien wel veel werk, maar beter dan niks. Ik weet niet of er aparte DVD’s van zijn.

J ziet me altijd het liefst zappen als die rare griet weer komt met haar pasjes :lol: .

als je op youtube op “k3 dansles” zoekt kom je die stukjes ook tegen

ow das ook een goede sopje, ik heb niet eens een idee of ze het echt leuk vind. Dus dan kan ik het leuk uitproberen, leuk voor van het weekend met dat rotweer :slight_smile:

Die shows die je op DVD kun kopen daar zijn altijd veel liedjes en dansjes in te zien hoor.

En er zit ook een leuk verhaal in die shows.

Mijn oudste zingt en danst gewoon mee en de jongste begint nu ook met haar heupjes te wiegen als za K3 hoort:inlove:

Ha Femmie,



K3 is bij Meg ook een groot succes. Ze heeft sinds kort een 'meezing microfoon" van K3. Microfoon op een standaard waar kleine stukje van liedjes van K3 zijn opgenomen en die je zelf door de microfoon kunt meezing. Die moet meteen uit de kast als een show opstaat, dan doet ze lekker mee. Als je een beetje handig bent is alles ook te downloaden :wink:



Greetz, Mouse

hihi helemaal geweldig die tip van youtube!



We hebben vanmiddag opgezet en ze vond het helemaal het einde! Zelfs elin deed mee :inlove:



Is helemaal wat ik zocht, thx!

Die danslessen van Josje vind ik alleen wel wat lastig voor kleinere kindjes. Voor Fenna gaat het nog allemaal te langzaam, simpele dansjes doet ze wel na. Maar niet op die schoolse manier :smiley:

Vind het wel jammer dat er niet meer dvd’s met die dansjes zijn voor als ze wat ouder zijn.

hier doet dana het ook niet allemaal even netjes na hoor, is vaak nog te moeilijk voor haar juist vind ik de dansjes, maar het gaat me ook om het enthoussiasme en het lekker bewegen wat ze doet, heerlijk om te zien!

Mijn dochtertje gaat juist de danspasjes van de show nadoen… heerlijk om te zien :inlove: