is er iemand die visolie gebruikt voor drukte..

Hallo allemaal,

Was even benieuwd of er mensen zijn die hier visolie gebruiken omdat het kind heel druk is.

Veron hier is eigenlijk heel druk kan ook niet rustig zitten altyd aan het bewegen. Voor mij geen enkel probleem in dit stadium alleen merk ik dat hij zichzelf daardoor soms in de weg zit.

Iemand rade me visolie aan. Nu heb ik dit gekocht maar ben even benieuwd of er hier dames ervaring me hebben.

Groetjes Loes

Mijn oppaskindje heeft ADHD en hij krijgt elke ochtend visolie in zijn ochtendrank.

Maar ik vroeg daar een keer na en dat was meer om beter te concentreren op school.

Nu zal hij dan ook wel wat rustiger worden zodat hij zich beter kan concentreren.

Zoontje van mijn vriendin krijgt ook visolie capsules, maar ook met de reden die mutsie noemt, concentratie.

Ik weet niet of het nu ook echt rust geeft, haar zoon is altijd vrij drukjes en dat is hij nu ook … maar ik ken hem niet zonder de visolie. ( dus geen vergelijking. Ik wil haar er wel eens naar vragen)

JA, en nog steeds…

Bij de etos heb je ook speciaal voor kinderen, is vloeibaar met een smaakje…

Het werkt niet meteen, duurt echt even, maar het werkt voor voor de concentratie…

Maar let wel op met het eetpatroon!

Zo min mogelijk suiker,

er zijn genoeg shipsjes, snoepjes zonder kunstmatige rotzooi.

Ook limonade het je zonder suikers, gewoon eigen merk van de appie.

Appelsap is hier niet in huis, want dan gaan ze helemaal stuiteren…

Kinderen kunnen ook druk worden van teveel appels,

hier liever een komkommer, tomaatje…

Ik heb zelf ADHD en heb ook wat dingen geprobeerd.

Ik heb zelf een tijdje visoliecapsules geprobeerd en kreeg daar enorme buikklachten van. Hou dat goed in de gaten als je visolie probeerd, want elke dag buikpijn zal voor je kind ook geen pretje zijn.

Daarnaast heb ik persoonlijk ervaren dat het beter is om wienig tot geen kleurstoffen te eten. Met name blauwe kleurstof heeft nogal wat effect.

Dank jullie wel meiden vd reactie’s

Ik denk dat Consentratie hier ook de probleem is omdat hij druk met alles is. Dus hoop dat het een het ander wat in belans hiermee brengt.

Ga het gewoon een mandje bekijken.

Ik heb hier nu ook met aardbei smaak maar die aardbei is zo overheersend die komt overal boven uit. Maar neem dus volgende keer met wat minder smaakstof haha