is er een relatie tussen voorkeurshouding en KISS???

Ik denk eigenlijk dat het wel zo was… Hij zei dus van niet, maar hij heeft wel haar nekje gemasseerd, en sindsdien ‘mogen’ we wel aan haar nekje komen.

Hier gaat het inmiddels best goed. Ik ben uiteindelijk toch gestopt met BV, kreeg toch de indruk dat ze niet genoeg had en ik had echt geen energie om ook nog eens elke twee uur ofzo te gaan kolven om het op te krikken. Ze dronk toen heel onrustig. Met de FV werd ze wel iets rustiger. Ook zijn we flink wat nutriton in de fles gaan doen, ook dit scheelt (afbouwen is tot nog toe niet gelukt, ze spuugt wel niet, maar krijgt een heel slecht humeur als we afbouwen).

Langzamerhand is ze ook beter gaan slapen, ze slaapt nu standaard anderhalf uur of meer in plaats van de drie kwartier die het was en ze is nu een vrolijk meiske.

Wat er precies achter heeft gezeten weten we officieel nog steeds niet, maar zoals het nu gaat ben ik wel tevreden :).

Klaproos, hoe gaat het bij jullie dan?

Ja nou, heb zeker geen huilbaby, maar ze is wel snel geprikkeld, en ligt constant met het koppie achterover als ze plat ligt, met voeden overstrekt ze zich en kan ze ook boos worden, ze overstrekt zich sowieso als ik dr op mn arm heb.

Moet over een half uurtje naar het cb toe (moet er om 14:55 zijn) en dan ga ik het zeker aankaarten, ook dat kuchen doet ze af en toe, dr gewrichtjes kraken overal en vind haar als baby gewoon wat slap, hoofdje niet stabiel kunnen houden, armpjes gaan wat mee omhoog (wordt iets beter trouwens) maar ze is heel vriendelijk, ligt nu tegen een schilderij te kletsen :lol: kan dr handjes wel ontspannen…

Wij zijn doorverwezen naar de kinderarts… waarschijnlijk verborgen reflux :o :eh:

Oh… Wel fijn dat ze je serieus nemen (neem van me aan, heel erg naar als je niet ‘gehoord’ wordt).

Hopelijk geeft dat duidelijkheid!

Oh ja, overstrekken had onze dochter met name in het begin ook. Evenals het onrustige bij het voeden.

Succes bij de dokter, weet je al hoe lang je ongeveer moet wachten?