Is er een kapster in the house...

want ik heb een vraagje over haren verven.



Ik heb 5 weken geleden bij de kapper mijn haar laten blonderen nu zit ik natuurlijk met een enorme uitgroei.

Kan ik nu al zelf thuis mijn haren verven?? en kan dat ook weer met een compleet andere kleur??

En welk merk haarverf kan ik het beste gebruiken??



Alvast bedankt :-*

Niemand??

Ik ben geen kapster maar heb wel geblondeerd haar :mrgreen:

Ik laat de kapper het altijd weer blonderen. Laatst vroeg ik of het mogelijk was om een andere kleur te doen, maar toen vertelde zij me dat ze dan eerst de blonde kleur moesten ontkleuren en dat daarna pas de nieuwe kleur erin kon. De reden weet ik niet meer :oops: maar ik had daarom besloten om het maar gewoon blond te houden :lol:



Misschien voor de zekerheid een bezoekje aan de kapper? Maar is je uitgroei na 5 weken dan al zo zichtbaar? Bij mij duurt het langer voordat ik weer naar de kapper ga, en de uitgroei vind ik dan nog niet storend.



Succes in ieder geval :thumbup:

Ja iemand die een antwoord heeft.



Ik zal zo wel eens even binnen lopen bij de kapper.

En ik heb van mijzelf een donkere haarkleur en die zie je dus al heel goed.

Een collega vergeleek mij laatst met een poolse dame…vanwege de uitgroei :twisted: :twisted:

En ik heb woensdag a.s een fotoshoot dan wel voor mijn dikke buik maar mijn hoofd zal er vast ook wel op komen te staan.

En dan wil ik dus niet die lelijke uitgroei zien.

als je je haar hebt laten blonderen is alle pigment eruit, dan zul je het weer eerst voor moeten pigmenteren voor je e reen nieuwe kleur op doet anders spoel je je nieuwe kleur zo door het doucheputje als je gaat douchen .



Ik zou dus OF naar een goede kapperswinkel gaan voor advies en spullen, scheelt je een hoop geld

OF naar de kapsalon, maar dan ben je weer veel duurder uit

Ja dat vind ik dus ook het nadeel van naar de kapsalon gaan en het daar laten doen.

En het kost zoveel tijd altijd hahaha.



Ik heb ook elders al gelezen dat je een verf met een roodtint moet gebruiken.

Maar wat ik dus niet wil is groen eindigen :hand:

rood is wel weer een moeilijke kleur om eruit te krijgen, let daar wel op hoor.



welke kleur wil je het gaan verven ? dan is het makkelijker advies geven .



Als je je haar een natuurtint gaat verven is de kans op een ietwat groene gloed aanwezig, maar zoals zilvershampoo de geelgloed uit blond haar verwijderd, verwijderd ketchup ( ja gewoon de goedkoopste ) groen uit natuurtinten . :wink:

Haha ketchup in je haar :eh: doodeng!!!



Ik heb een afsprak gemaakt bij de kapper en laat het dus door hun doen.

Durf toch eigenlijk niet aan…straks ben ik echt groenig.

hahaha, ketchup werkt echt :mrgreen:



Ik was ooit eens op studiereis in Indonesië, en een medereizigster was met haar net geblondeerd haar in het chloorzwembad gegaan: echt zo groen als gras :mrgreen:



Nachtje ketchup erop, en het was weer enigzins toonbaar 8)

Die indonesische mannetjes keken wel raar toen we om 3 flessen ketchup vroegen :angel:

Die tip van de ketchup zal ik onthouden :mrgreen:

Ja, hier een kapster in the house :mrgreen: .

Zou toch echt aanraden om even langs de kapper te gaan. Want van blond naar donker is niet zo eenvoudig. Wil je het ook een beetje mooi donker houden zal het blonde eerst moeten worden voorgepigmenteerd. Daarna kan pas de kleur erop die je wilt.

Maar waarom na 5 weken blond alweer een hele andere kleur willen :think: ? Heb je spijt?

10 - 15 minuten volstaat ook wel hoor :wink:

:doh: Lees nu pas goed en zie dat je al een afspraak hebt bij de kapper. Ben benieuwd of de kleur nu goed is.

Ja ik heb wel een beetje spijt.

En echt raar staat het niet hoor maar die uitgroei vind ik erg vervelend.

Heb je normaal natuurlijk ook wel maar dit valt voor mijn gevoel zo op.