Is er al iemand naar de K3 show alice in wonderland geweest?

Wij gaan, maar ben afgelopen dinsdag naar cars 3d geweest en ik kreeg dus echt hoofdpijn van de 3d.



Hoe is dat in de show? Alys hield haar bril overigens niet op, maakt dat uit?

Wij zijn toen naar Rapunzel geweest.

Sophie heeft haar bril gewoon opgehouden en beide hebben we geen hoofdpijn gehad.

Ik ben zó benieuwd naar de musical, we hebben al via YouTube leuke filmpjes ervan gezien :dance:

Hallo,



Is inmiddels al iemand geweest? En… hoe was het!!! Wij willen volgende week ook nog gaan, maar ik twijfel welke rang we zullen doen. Welke rang zaten jullie (1e, 2e, 3e of 4e) en had je goed zicht, konden de kinderen het allemaal goed zien?



Hoop dat iemand me een tip qua rang kan geven. Ik neig naar de 2e rang (niet de duurste, maar hopelijk toch goed zicht op podium :slight_smile: ).



Groetjes Hilda

Wij gaan morgen dus…

wij zitten in de loge, rij 6, dus echt vlak voor het podium, hopelijk is dat niet té dichtbij :wink:

Wij zijn geweest, brillen geen probleem meegehad, en normaal heb ik dat dus wel dus hopelijk valt het voor jou ook mee. Zonder bril is het ook wel te doen alleen zie je de diepte dus niet en de achtergrond wat wazig.



Wij zaten 2de rang rij 5 maar volgens mij is iedere plek die je daar hebt wel een goede hoor, volgens mij was derde rang boven maar ook dan kan je het volgens mij prima zien.

Is er in de buurt van dat theater eigenlijk wat te doen?

ik had het plan gevat op tijd heen te gaan en dat mijn meiske wat te gaan eten, beetje gezellig doen enzo?



Ik ben alleen helemaal niet bekend in den haag, dus ik wilde gewoon bij dat theater parkeren en van daaruit ergens heen lopen.

Maar is dat te doen?

Voor het theater is ook vanalles te doen, staat ook een friettentje, er is een springkussen en een draaimolen, je kan je laten smincken in het theater.

owww dat is leuk :smiley:

Mailmeat, wij zijn 30 juli geweest en zaten 2e rang, ik geloof rij 12 van het achterste vak. Best ver achterin, maar we konden het prima zien hoor. Het was voor ons de eerste keer 2e rang (doen normaal altijd 1e rang maar dat vond ik in dit geval toch ook wat te prijzig), maar het viel mij niets tegen.

3e rang zit je inderdaad op het balkon, 4e rang weet ik niet, maar dat zullen wel geen beste plekken zijn, verwacht ik.

Voor de kinderen kun je zitverhogers pakken, die liggen gewoon bij de ingang.



Annette, ik ben heel benieuwd hoe jullie hem vinden. Mijn ervaringen weet je al, de show is echt leuk en ik vond de 3D effecten wel meevallen (maar dat kan ook komen doordat wij vrij ver achterin zaten).

Pal voor de ingang is een grote parkeergarage en wat Marieke al zegt, er is bij de ingang ook een mini-kermis, een friettent én een stand van de Tros waar je je lid kunt maken en dan meteen zo’n Alice in Wonderland jurkje mee krijgt. 8)

Heel veel plezier morgen!

het jurkje hebben wel meegenomen bij studio100 zomerfestival 8)

die krijgt ze aan, Alys is helemaal van de verkleed (waarom zou ik ins hemelsnaam nog normale leuke kleding kopen???).



Maar goed, de cd zit in de auto (hele leuke liedjes overigens!!), alys is zenuwachtig, althans, dat denk ik, want vanochtend om 5u stond ze naast mijn bed om me een kus en een knuffel te geven, want die had ze niet gekregen van me toen ze naar bed ging (ze slaapt momenteel “voor” in ons bed, dus ze weet niet dat ik lekker met d’r heb gekroeld bij het overleggen naar haar eigen bedje, kind kan je een bom naast afschieten hihihi.

Afijn, om 5:40 zag in dat er licht brande op haar kamer, dus maar even gaan zeggen dat de show echt tot heel laat duurt en dat ze echt goed moet uitrusten, anders red ze het niet…





Maaaaaar we hebebn er zin in!!

Wij gaan morgen! Ik heb er zo’n zin in. Kunnen alle liedjes uit ons hoofd :inlove:



Goed om te horen dat het 3D-gebeuren meevalt. Is de eerste keer dat ze zo’n bril op moet.

3d was echt leuk, niet zo heel beweeglijk als in de film (gelukkig ik had geen hoofdpijn), maar zo mooi :inlove:

echt heel leuk, ik heb ontzettend leuke avond gehad!



Alys heeft de bril ook netje opgehouden en heeft de heel vorostelling met openmond bekeken :inlove:

Ik ben net thuis (woon een eindje van Den Haag en hadden er een dagje uit van gemaakt). De musical is echt heel leuk en met het 3d-effect heel mooi gemaakt. Brilletje was niet vervelend, ook niet voor mijn dochter.