is ... een goed cadeau ?

Hey,



ik zoek een mooi cadeau (niet te duur) voor mijn petekindje. De ouders hebben het geboortekaartje met vliegtuigjes gedaan, zo ook de suikerbonen, af en toe een tshirt, enz :wink:

Speelgoed heeft hij al veel zeggen ze.

Dus op zoek: ik zag op internet een mobiel voor in de kinderkamer: eentje met metalen, gekleurde vliegtuigjes.

Vinden jullie dat dat nog kan voor een kindje van een jaar?

Jazeker! Ik denk dat mijnzoontje, 21mnd er dolgelukkig mee zou zijn.

Weet je welnof ze niet al zoiets hebben hangen? Anders is het misschien jammer…

Ik zal vast de kans nog krijgen om zijn kamertje te gaan bekijken :wink:



thx

Lijkt me leuk, zelfs mijn zoon van bijna 9 zou nog wel zoiets in zijn kamer willen. En als je petekind sowieso al iets met vliegtuigjes heeft, dan helemaal!

Dus maar eens snel in zijn kamertje kijken :wink: .

Ik denk dat het wel kan, mits het er geen is met zo’n muziekje en dat hij dan gaat draaien.

Want dat vind ik echt iets voor jonge baby’s.

In mijn beleving hadden we die dingen ook vrij snel van het ledikantje gehaald omdat ze er op een gegeven moment aan gaan trekken zodra ze erbij kunnen.



Maar als het er gewoon 1 is die je aan het plafond kunt hangen, waarom niet?

Robin heeft ooit een KLM-vliegtuigje gehad van opa, die moest ook aan het plafond en die ‘vloog’ dan rondjes als je hem aanzette.



Zelf hou ik overigens niet van dat soort dingen ( :oops: ), maar ik denk dat je de ouders zelf wel kunt inschatten waar ze wel en niet van houden.







Zo neemt mijn vader echt overal altijd iets mee voor mijn heren als hij ergens komt, maar soms vind ik het spuuglelijk… :oops:

Zoals een plastic voorletter van de Efteling die op de slaapkamerdeur moet, Efteling kerstballen in zuurstokkleuren (!), vreselijke shirts met een trein erop uit het spoorwegmuseum die totaal geen vorm hebben, en dus ook dat vliegtuigje en een ander plafond-hang-ding.

Ik geef toe, ik ben op dat gebied een slechte moeder, want ik moffel dat weg, en 9 van de 10 keer vragen ze er ook niet meer naar… :shifty:

Het is er niet eentje met een muziekje, gewoon (metalen) vliegtuigjes die je dan aan het plafond kan hangen (23euro).



Ik denk dat ik het doe als ik in zijn kamertje geweest ben, dank jullie voor de antwoorden :smiley:

Bij de praxis hebben ze ook een leuke plafondlamp met een vliegtuigje er aan, die heb ik voor de kleine man en hij is er helemaal dol op, vooral als ik er tegen aan blaas en de propelors gaan draaien.



Maar zo`n mobiel is ook heel erg leuk…

Onze jongste zoon heeft een lamp in ven vorm van een vliegtuig aan het plafond.

Elke keer als hij gaat slapen mag hij een keer een draai geven aan de propeller, zodat ie gaat draaien.

Ik zeg dan altijd: zo, nu gaat het vliegtuig naar dromenland ook mooie dromen voor jou te halen. Ga maar lekker slapen.

Tegenwoordig zegt hij het zelf: vietuih na djomelan! Lekkeh lapuh!.

:inlove:



Ik denk dat het een leuk cadeau is, mits hij nog niet zoiets heeft natuurlijk. Maar zie dat je gaat kijken, dus dan merk je het vanzelf :slight_smile: