is dit wat? eerlijke mening AUB

ik heb ook een bod gedaan op een maxi cosy speedy sx wandelwagen kinderwagen …nu is mijn vraag heeft een van jullie ervaringen met deze wagen en is het wat?



ik zag nml een advertentie waar alles compleet word aangeboden incl maxi cosi en alles wat er bij hoort voor 350 euro…hij ziet er keigoed uit…

wat vinden jullie er van?



de link…kijk even en zeg eerlijk wat je er van vind…zijn ze niet goed zeg het dan eerlijk dan neem ik hem nml niet.



http://link.marktplaats.nl/158851462

Zelfs heb ik die wagen ook en vind hem heerlijk rijden !

Dus ik zou zeggen : gewoon gaan kijken.



Er zijn vast mensen die hem juist niet prettig vinden, maar ik vind hem dus wel erg fijn. En voor die bedrag (probeer lager te bieden) vind ik dat zeker waard !



Succes

is hij bv gemakkelijk inklapbaar ?

ik ken hem verder niet, maar op de foto ziet het er allemaal supernetjes uit! :thumbup:

ook een nette prijs denk ik.

Volgens mij is die van mij ietjespietje anders, ik zie dat aan de bak om boodschap eventueel in de doen, maar veel verschillen is er ook weer niet.



Ik vind hem heel gemakkelijk in te klappen, maar neemt toch wel wat ruimte in beslag, maar welke wagen niet.



Ik zou dus gewoon gaan kijken en dan zie je vanzelf wel of die gemakkelijk in te klappen is !

dat is waar en ik ben gezegend met een knoepert van een tereinwagen dus dat zal het probleem ook niet zijn…ik denk dat ik hem niet eens in hoef te klappen…maar je hoort wel eens bij sommige wagens dat het ondingen kunnen zijn als je ze wilt inklappen…snap je…?

vraag voor de zekerheid ook of de kinderwagen bak en maxicosi er echt bij zitten, ze kunnen er wel bij staan op de foto, maar ervaring leert dat ze achteraf kunnen zeggen, nee alleen de kinderwagen ( omdat de rest niet in de beschrijving staat ) Hoop dat het wat is voor je!!

Lijkt er idd wel goed uit te zien,maar de foto`s zijn wel van veraf genomen.

Maar neem aan dat je het zelf op gaat halen?

Idd Sonja dat zou ik ook even navragen.



Verder staat hij er bijna drie weken op zonder biedingen,dus ik zou zeker een eind lager gaan zitten dan de vraagprijs.



Succes met de koop!

goeie tips daar heb ik wat aan…thankss meiden… :thumbup: ja het is voor mij ook de eerste keer dus ik heb geen idee waar ik op moet letten.

Zou ook wel even kijken hoe de zitstand is.

Hoor toch veel meiden over deze wagen klagen dat de rugleuning niet ver genoeg omhoog kan en gezien de wagenbak van dit merk niet groot is, schijnt ook de zitting wel erg breed te zijn als er een 4 maand oud kindje in moet liggen.



3 vriendinnen die ik heb en die deze wagen hadden vonden hem alleen fijn met bak erop :shifty:

Wij hebben deze wagen en we vinden 'm heel fijn, maar …

inderdaad die rugleuning !

Die kan je gewoon niet goed naar voren zetten hierdoor gaan kinderen er heel erg in hangen. Zit niet echt comfortabel.

Dus als wandelwagen hebben wij de wagen minder gebruikt maar gewoon de buggy gepakt.

Bij ons komt er ook nog een kinderwagen in de verkoop… dus :wink: . Hij is nog prima, klapt makkelijk in … maar ik heb een nieuwe auto en daar past hij niet in. Als je geen of een grote auto hebt, is het een prima ding (ik had hiervoor een Citroen Berlingo, pastte hij moeiteloos in). Het is een degelijke Duitse wagen (Hartan Racer) in een Hollands oranje kleurtje :mrgreen: Het is niet de lichtste wagen die er bestaat om op te beuren, maar ik vond het goed te doen. De kinderwagenbak ik behoorlijk groot en de wandelwagen kun je in twee standen zetten, van je af en naar je toe als je begrijpt wat ik bedoel.



Ik ga hem van het weekend schoonmaken en even checken of alles nog compleet is. We zijn een aantal keren verkast in tussentijd, dus even zoeken waar alle onderdelen liggen :mrgreen: Alleen de regenhoes is gesneuveld, maar er pas een universele op.



Hij kostte toen ongeveer 450 euro (model 2005). Als het je wat lijkt, moet je me maar even een PB sturen. Nogmaals, ik moet in het weekend nog even sprokkelen op zolder naar alle losse onderdelen voordat ik kan zeggen of ie nog compleet is.

Wij hebben de wagen ook en inderdaad ze kan niet rechtop zitten.

Altijd hangt ze helemaal onderuit in de wagen.

Daarom zijn wij nu juist op zoek naar de buzz :wink:

Wij hebben die wagen ook en ben er nog steeds erg tevreden mee, hij is erg licht en makkelijk inklapbaar.

Daan zit nu ook in de buggy maar ik heb geen problemen met de ligstand hoor.

Ik vind de prijs wel veel te hoog, de wagen is denk ik bijna 4 jaar oud want nu is dat van Quinny en deze is nog van Maxi Cosi.

Ik zou wel een lager bod doen, volgens mij hebben wij dat er nieuw voor betaald toen??

Succes!

Diaan, volgens mij is dit dezelfde maar goedkoper alleen wel een eindje bij je uit de buurt.



http://link.marktplaats.nl/163551340

dat is idd nogal uit de buurt…dat ligt tegen rotterdam aan hahaha…maare ik heb me dus bedacht alles grondig van jullie gelezen te hebben…ik ga verder zoeken naar een andere…ik vind de mura 4 van maxi cosi helemaal geweldig maare pfjewww wat een geld…wil je hem helemaal compleet hebben dan ben je gewoon dikke 900 euro kwijt. :shock:



oranje is niet echt mijn kleur sorry :oops:

Heeft Preggie niet nog een hele mooie quinny freestyle comfort te koop?

In Rood ofzo? :think:



En anders is misschien de Mutsaerts style combi wat voor je :thumbup:

Is compleet 399 euro, ziet er prima uit en ik ken er meerdere die hem hebben en er ook erg tevreden over zijn.



Oh en ik weet nog wel iemand met een complete mutsy urban rider in college marine (blauw dus) alles erbij (geloof alleen geen adapters) en ze wil er rond de 180 a 200 euro voor hebben.



Nouja, keuze te over en de mura is idd prachtig, ik had er helemaal mijn zinnen op gezet, maar ik kan dat ding dus niet tillen, loeizwaar :frowning: had ik niet verwacht, maar de verkoper wees me er op…

Wagen is een prima wagen, prijs vind ik wat hoog.

We hebben hem in 2006 gekocht, en waren incl voetenzak, wagenbak nog geen 500 betaald nieuw.

Rechtop zitten hier geen probleem,achterkant omhoog zetten zonder kind erin en dan heel goed het riempje aantrekken.

In het begin gaat het wat stroefer nu zit ze prima rechtop.

wij hebben de mura ook gekocht!! Heb hem nog niet gebruikt maar ben er nu al weg van!! Hij kost wel wat maar in degelijkheid merk je dat wel en dat straalt ie uit ook!! Hoop m een dezer dagen te kunnen gebruiken :wink:

@sonja1985 wrote:

wij hebben de mura ook gekocht!! Heb hem nog niet gebruikt maar ben er nu al weg van!! Hij kost wel wat maar in degelijkheid merk je dat wel en dat straalt ie uit ook!! Hoop m een dezer dagen te kunnen gebruiken :wink:




ik deel je mening…en we hebben dan ook besloten om tenminste 1 ding splinternieuw te kopen en het word idd de MURA 4.