Is dit te eten? Bastogne(foto)

Had zo een trek in een koekje… maar maak het pakje open en zie allemaal witte puntjes erop… Ik ruik niets vreemds…



Maar mijn maag is zo gevoelig, dat elke iets wat niet oke is, ervoor zorgt dat ik twee dagen ziek ben en kotsmisselijk wordt :sick:



Maar goed; is dit normaal:



http://i52.tinypic.com/i1e6mc.jpg



Edit beheer: Foto tags verwijderd ivm veel te grote foto en forumdeformatie

Ik zou het er niet op gokken

Nou nee, we hebben weleens bastognekoeken maar dit heb ik nog nooit gezien :think: Ziet er ook niet echt smakelijk uit. Ik zou ze mailen/bellen :wink:

ieuw…

nee… hoegroot mijn trek ook zou zijn… DIT zou ik niet eten.

Hoe zit het met de datum?

Dat ziet er niet goed meer uit :frowning: zonde want ze zijn anders zooo lekker haha

Nee ik zou het niet eten hoor, heb dit nog nooit gezien :?

Zeker gezien je onderschrift, geen risico lopen… Het ziet er niet echt smakelijk uit…

Jan ziet de foto en zegt was da?

Da’s geen fietsentrapper.

Hij zou het ieg niet meer eten nee.

Zo hoort het er niet uit te zien f :?

Ik had er zo een zinnn in haha.

Nee die gaan de prullenbak in zo, ik ga ze wel mailen.



Ik dacht eerst suikerpoeder wat zo is geworden, maar ik waag het er absoluut niet op.



Thnx voor jullie antwoorden

Ik zou ze eerst mailen/bellen en daarna evt. weggooien… je hebt kans dat ze je namelijk vragen om het op te sturen zodat ze kunnen kijken wat er mee is.

jaaaaaa en dan een hele doos kado krijgen!!! :dance: :dance:

ziet er inderdaad niet erg smakelijk uit hoor, zou het zeker niet eten… maar ken het gevoel van trek hebben erin wel :liar: :smiley: En wat kan dit dan een tegenvaller zijn zeg! :?

Het ziet er uit alof het een keer heel hete geworden is waardoor het vet in de koekjes is gaan smelten en daarna weer als pareltjes is gaan stollen.

Ik zou er ook niet meer aan beginnen :sick:

Ik heb ze gebeld en alle gegevens doorgegeven, ik moet een mailtje krijgen en kan ik de foto doorsturen. Dus ben benieuwd.



En hij ligt in de prullenbak :smiley: