Is dit raar?

Ik heb een paar keer wat besteld op internet en het is een paar keer gebeurd dat ik niet thuis was toen ze het kwamen brengen. Ze hadden het toen bij de buren afgegeven. Maar ik vind dat vervelend, dus als ik nu iets bestel en het kan met Kiala bezorgd worden, doe ik dat. Kiala brengt het nl. naar een winkel bij je in de buurt die een Kiala punt heeft. Bij ons is dat de Totaal gemak (voorheen Milo). Erg handig, je kunt het halen wanneer je wilt.

TNT mag niet eens vragen of JIJ wilt tekenen als jouw naam niet op het pakje staat…dus de bezorger is in overtreding en heeft gewoon waarschijnlijk geen zin om het later vandaag nog eens aan te bieden op het juiste adres!

Goed gedaan dus!

Ik wil best iets aannemen voor de buren, maar tekenen? NEE!

Ik heb dit zelf van de week nog gehad met buren van 2 huizen verder. Ik geloof dat het dhl was en ja, ik heb getekend. Zonder er bij na te denken. Achteraf had ik zoiets van, was dat nou wel slim, maar toen was het al gebeurd.

Ik denk dat ik volgende keer niet zal tekenen, ik heb geen zin in problemen achteraf, dus uit zelf bescherming zal ik het niet meer doen!

(niet dat ik mijn buren niet vertrouw hoor…)

Hihi, ik word steeds trotser op mezelf!!! Ik vond mezelf een beetje een zeikerdje… Maar dat ben ik dus niet. Ik wist trouwens niet dat tnt een pakje, waarvoor getekend dient te worden, niet bij de buren MAG afgeven, maar ergens begrijp ik dat dan toch weer wel. Eigenlijk moet het ook niet mogen. Nou ben ik nóg trotserder op mezelf! :mrgreen:

hihi je hebt het toch ook gewoon goed gedaan. :stuck_out_tongue:

Je moet doen waar je je goed bij voelt. :thumbup:

Ik denk er niet eens bij na.

Heb ook weleens getekend voor ontvangst (en dus idd niet voor de inhoud :wink: ) voor de buren.

En dat het niet mag… tja :think: , we hebben goed contact met de buren en iedereen helpt elkaar op deze manier. De bode kent ons ook en als hij op vrijdag komt, dan ben ik meestal wel thuis en staan er regelmatig pakketjes in de gang van iemand uit de straat. :mrgreen:

Ik zal ook niet gauw een pakketje weigeren voor mezelf, als ik het toch niet wil hebben, stuur ik het weer retour :wink: En dat doen de buren dan ook :wink:

Oh, behalve UPC, daar weiger ik ALTIJD voor, voor iedereen, zal ook NOOIT voor de buren tekenen of een pakketje aannemen van dat bedrijf…grrrr :mrgreen: (sorrie, liet me even gaan :angel: )

@~Marion~ wrote:

Ow, en daarbij komt, een kruisje, dat mag dus niet hè? het is NAAM én handtekening!

Echt niet, ik zet altijd een X omdat ik zon lange achternaam heb. :wink: