Is dit nu duidelijk of niet?

Even een vraag, afgelopen vrijdag had mijn vrouw een HCG van 2,39 terwijl het 2 dagen daarvoor 36 was. De dokter zei dus dat het mis liep.

Nu, 3 dagne later hebben we nog steeds een pos test. Kan da tnu of zouden de laboresutlaten fout geweest zijn?

Wie heeft dit nog gehad?



Zie de testen van vandaag hieronder, zelfs niet met ochtendurine.

Deze strepen zijn al veel duidelijker dan die van afgelopen vrijdag dus het moet toch stijgen, niet!?



Wat denken jullie?

We zijn zo onzeker en zenuwachtig!

ik zou toch twijfelen aan de lab uitslag, aangezien de streep niet echt doet vermoeden dat ze een laag HCG gehalte zou hebben.



mischien de arts vragen het nog eens te bepalen??

Dit lijkt me toch een erg duidelijke test met meer dan genoeg hormoon.

Ik hoop het voor jullie!

Het duurt wel even voordat HCG uit het lichaam is verdwenen… Ik hoop voor jullie dat de testen postief blijven…

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Het is inderdaad zo dat het wat langer duurt eer HCG uit lichaam is maar kan een bloedtest 2,39 aangeven en 3 dagen later een urinetest positief zijn (normaal vanaf 25 eenheden positief)?



We zijn zo onzeker, mijn vrouw heeft net bloed laten trekken en weet morgen uitslag.



Jullie reacties izjn ondertussen welkom!

Hoe vervelend ook… Ik zou gewoon even morgen afwachten… Dan heb je zeker zekerheid !



Sterkte

De test is duidelijk positief. Maar dat zegt dus zo te lezen nog niet veel :frowning:

Een heel zenuwslopende dag dan zo!!

Hopelijk met morgen heel goed nieuws!!



Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik wil jullie je hoop niet afnemen, maar deze test ziet eruit als de romed midstream, klopt dat?

Ik en veel meer mensen met mij hebben namelijk slechte ervaringen met deze tests, positief getest op NOD en echt niet zwanger, later voor de grap een keer 3 dagen na mijn eisprong getest en ook een lichte streep :wall: Maar al was ik dan heel kort zwanger geweest, zo kort na je eiprong valt dat natuurlijk helemaal niet te testen. :?



Ik zou vragen of ze nog een keer bloed mag laten prikken, en evt een ander merk test halen? Sterkte en ik hoop voor jullie dat er idd een fout is gemaakt en ze nog hardstikke zwanger is :pray:

Ow sorry, lees net dat ze weer bloed heeft laten afnemen, nou ik duim voor jullie!

Dank jullie wel.



neen, het is geen Romed test, heb net even verpakking gezocht en zijn verschillende testen geweest. Matcare en Easy blue of zoiets.



Wij hopen verder…

:pray: met jullie mee :hug:

Heel gek, ik heb daarnet een test bij de apotheker gehaald, Clearblue digitaal en deze gaf al binnen de minuut aan dat ze zwanger is en na ze open geprutst te hebben is er een duidelijke streep!

Wat duurt wachten toch lang, maar ik ga er vanuit dat ze zwanger is, anders kan een test toch niet positief blijven en alsmaar duidelijker worden.

Mijn vrouwtje gelooft er niet in maar weet ook niet vanwaar die positieve testen blijven komen als de HCG op vrijdag mara 2,39 was!?

Jeetje, men test onze stress wel hoor!



Heel hartelijk dank aan degenen die ons antwoorden.

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger < 5 -

21 dagen 0 - 5 : 7 dagen

28 dagen 3 - 426 : 14 dagen

35 dagen 18 - 7.340 : 21 dagen

42 dagen 1.080 - 56.500 : 28 dagen

49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 : 35 - 42 dagen

57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 : 43 - 56 dagen

79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 : 57 - 78 dagen

2de trimester 4.060 - 65.400 : 17 - 24 weken

3de trimester 3.640 - 117.000 : 25 weken - bevalling

Na bevalling < 5 -




Zo, even het lijstje voor je neergezet.

Ik vind de uitslag van 2.39 een rare…

Hopelijk hadden ze het fout en komt er nu toch iets heel anders uit de test :wink:

Ben beniewd voor je!!



:thumbup: mee!!

Hier even de vrouw van gastje (ik schrijf in de toekomst wel weer verder…)



Niet te geloven, ze hebben daarnet gebeld en de HCG-waarde is 442! Heel goed dus, we zijn zwanger! :thumbup:

Wat er mis gelopen is met de bloedtest van afgelopen vrijdag weten ze niet, zo zie je maar dat een bloedtest ook niet 100% zuiver is, dus meiden … doe een urinetest en vergelijk beiden. Wat als ik geen urinetest gedaan had, dan was ik gestopt met Progesteron op te steken en had ik waarschijnlijk een MK gehad!

:oops:

Ben zo blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb en heb aangedrongen op een extra bloedtest! Ben fier op mezelf en op m’n ventje (weet nu pas dat hij hier geschreven heeft… :-* )



Alvast bedankt voor alle reacties.

Ik ga nu genieten.

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:

harstikke gefeliciteerd meid… :dance: :dance:

Gefeliciteerd !!!



Weer een bewijs dat je altijd je gevoel moet volgen :mrgreen:

Jeetje wat een verhaal :o … Maar



Hartelijk gefeliciteerd en wat fijn voor jullie!



Lekker gaan genieten zou ik zeggen!!

WAUW!!! Meid gefeliciteerd. Het was allemaal wel heel erg spannend en zenuwslopend, maar nu kun je dan toch gaan genieten van je zwangerschap. Ook de felicitaties voor je man natuurlijk!