Sinds een aantal dagen een continue pijn vanuit mn liezen trekkend over mn onderbuik. Soms als ik iets doe wordt het weer wat erger, en dan voel ik het zelfs in mn benen. Doe het al behoorlijk rustig aan door alle misselijkheidskwaaltjes etc maar heb natuurlijk ook nog een kleine jongen rondhobbelen dus ben hoe dan ook wel in beweging. Ik sta er al mee op 's ochtends. Dacht dat bandenpijn komt en gaat. Wie weet hoe het zit??
en toen werd het vreselijk stil…
maar ik moet je zeggen dat ik me de vorige keer al en nu weer afvraag ok, is dit bandenpijn? is dát bandenpijn? Wat je omschrijft zou ik ook toedichten aan bandenpijn, maar ik zou het gewoon niet keihard durven beweren
Dus vooralsnog lees ik nieuwsgierig met je mee, wie weet komen we er achter :mrgreen:
Ik moet je heel eerlijk vertellen dat ik nu, na 27 weken zwangerschap, gewoon nog steeds niet goed weet wat bandenpijn precies is. Betekent dat dat ik het nooit heb gehad? Geen idee. Een antwoord kan ik je dus niet geven, maar misschien iemand anders hier? Of je vk/gyn bellen?
hoe het presies zit weet ik niet, maar het klinkt wel als bandenpijn.
bandenpijn zit in je lies en onderbuik. de banden worden opgerekt omdat daar van binnen wat aan het groeien is. het is een zeuderige pijn wat zeer verveldend is.
ik had het ook in het begin van de zwangerschap.
Maar zijn dat dan steken, af en toe dus, bv bij opzetten van de buik na een nies of na persen op de wc?! Die steken heb ik ook, maar een trekkend gevoel, nee zo voelt het niet.
Het trekkerige gevoel wat ik had aan begin van de zwangerschap, door groeien baarmoeder heb ik nu nog wel eens, maar dan idd echt schuin links en rechts. En als ik langer loop of ene onverwachte beweging maak steken die best zeer kunnen doen. Dus volgens mij kan het allebei. Ik omschrijf dat zelf wel als bandenpijn en lees hetzelfde als wat ik voel ook wel terug in de boeken…dus ja ik denk wel dat je bandenlijn hebt, maar ja ik kan niet in ons lijf kijken, dus zeker weten doe ik het ook niet. Het kan in ieder geval trekken en zeuren en steken, en wat voor naam t heeft…geen idee dus!
Ah wat een verrassing, toch nog wat antwoorden :inlove:
Ik denk dat het toch bandenpijn is, mn buik heeft de afgelopen dagen echt een spurt gemaakt. (ik hoor je denken, ze is toch pas 10 weken, maar mn buik is nu net zo groot als met 16 weken met mn zoontje. Gaat echt snel zeg :shock: ) Het is nu weer minder, maar af en toe nog wel aanwezig. Merk ook dat het eraan ligt hoe ik zit en lig…
bedankt voor jullie antwoorden. Volgens mij is het begrip ‘bandenpijn’ net zo iets vaag als eh… nou ja goed. jullie snappen het vast wel
:-*
cathelijne ik heb deze zwangerschap ook veel meer last van banden pijn gehad hoor :think:
Volgens mij is het begrip 'bandenpijn' net zo iets vaag als eh... nou ja goed. jullie snappen het vast wel
ik zeg maar zo pijn is niet te meten en pijn is bij iedereen een ander begrip :wink: