Is dit nou "normale" bandenpijn?

Ik heb al een paar weken echt last van de onderkant van mijn buik bij alles wat met bewegen te maken heeft, dus behalve als ik zit is het er continu. Bij lopen bukken omdraaien in bed enz. Nou was ik afgelopen donderdag bij de vk (hele jonge meid en ik had er niet zo’n goed gevoel bij, vond haar niet aardig) en die zei dat het waarschijnlijk bandenpijn is. Of anders mijn blaas. Ik heb geen last met plassen verder dus ik denk niet dat het mijn blaas is. Maar ik heb gewoon echt pijn als ik moet lopen (en op mijn werk houden ze daar niet echt rekening mee), is dat nou normaal?

Als je er zoveel last van hebt weet ik niet of je het ‘normaal’ kan noemen. Heb er zelf ook wel last gehad en nu soms nog wel, en dan vaak aan het eind van de dag tegen de avond, en 's nachts in bed met draaien enzo. Als je het niet vertrouwt kan je ook even je huisarts bellen, of anders een andere verloskundige (als dat mogelijk is). Lijkt me niet fijn om een verloskundige te hebben met wie het echt niet klikt…

Mijn schoonzus had nog buikbanden liggen van een paar jaar oud die lekker klein en strak zitten (heb ik bij Jim ook gedragen) die ga ik sowieso even proberen, misschien dat wat meer ondersteuning ook wel werkt, dinsdag mag ik weer naar de vk dus ik zing het nog even uit tot die tijd denk ik…

Hey moppie,

geen idee of dat wel of niet normaal is :think:

Toch effe een knuffie voor je vanwege de laatste loodjes :-* :hug:

:-* thanx jij een dikke knuffel voor de eerste loodjes :hug: :wink: