Is dit normaal?

Yari heeft de afgelopen maanden wel minstens 1 keer in de 2 weken, soms wel iedere week koorts te pakken.

Die komt en gaat weer weg na een dag en vandaag zelfs na 1 middag.

Je ziet het gewoon aan hem, voelt zich belabberd, waterige oogjes ed.

en vervolgens is ie na een paar uur weer beter, vanmiddag zelfs zonder sinaspril.

Hij zit sinds novenber op de psz, dus ik weet wel dat ie vandaar ineens heel veel oppikt aan virusjes enzo,

Als zijn grote zus het al niet thuis brengt, maar steeds die hele korte koortsaanvallen en zo vaak is dat wel normaal?

Hebben jullie kindjes dat ook, of is het iets waarmee ik naar de dokter moet?

hier hetzelfde.

Alleen gaat mijn zoontje al meer dan een jaar naar het kdv.

Maar hij blijft sukkelen koorts,geen koorts,hangerig,vrolijk,snotneus,hoesten,diarree en normale luiers.

alles wisselt elkaar af sommige dagen eet hij helemaal niks. sommige dagen drinkt hij ook bijna niks en de dag erna is er niks aan de hand en loopt hij vrolijk rond.

En zo gaat het hier iid ook al een paar weken.

ook ik twijfel wel eens of ik naar de HA moet gaan maar eigenlijk zijn de klachten niet ernstig genoeg.

ik twijfel zelfs of ik hem thuis moet houden van de opvang soms.

maar voor hetzelfde geld is hij morgen weer helemaal vrolijk en koorts vrij.

maar miss ook niet.

vanmorgen was hij vrolijk en koorts vrij vanmiddag ben ik hem eerder gaan halen omdat hij koorts had en hangerig was.

thuis was de koorts weg en rende hij weer rond.

Hoi Sabrina.

Ik zit nu dus ook weer te twijfelen moet ik hem morgenochtend wel of niet naar de psz brengen.

Voor het slapen gaan wel getempt en dat was normaal.

geen verhoging of koorts.

Maar al met al is hij dus op deze manier wel al meer niet dan wel geweest :?

En ik wil niet als een overbezorgde moeder overkomen, die haar kind voor alles thuis houd, maar met verhoging of koorts kan ik ze toch moeilijk naar de psz sturen.

ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de HA.

na aanvang van een ander topic wil ik graag een verwijskaart voor een KNO arts.

Kijken of die miss wat anders kan vinden waardoor Devano steeds verkouden is en koorts heeft.

En waardoor dat zo wisselt.

Hij hoest ook heel erg meteen als hij maar een beetje verkouden is.

Het word denk ik eens tijd dat hij goed word nagekeken aangezien de HA niks kan zien maar hij wel blijft doorkwakkelen.

daarbij blijft hij nu ook flink achter in zijn groei en gewicht, tijd voor actie.