Is dit normaal?

Amy is nu net een week overdag zindelijk. Maar het gaat super. Ze geeft het prima zelf aan. Ook na haar slaapje van overdag komt ze met een droge luier weer haar bed uit. Super dus!



Ze is pas een week bezig en dat een ongelukje kan gebeuren snap ik ook, dat is ook helemaal niet erg.



Maar vandaag op het kdv heeft ze 2x in haar broek geplast en is gewoon verder gaan spelen met een natte broek. Voorheen was ze aardig overstuur als ze dat deed en kwam ze dit direct vertellen.

Geen probleem natuurlijk, maar ik vind het toch wel vreemd dat ze dus gewoon niks tegen de leidsters heeft gezegd.



Herkennen mensen dit?

Ja herkenbaar bij vele peuters hoor! Op dat moment zijn ze gewoon weer vergeten hoe het ook alweer moest en soms zijn ze ook te druk met spelen dat ze vergeten dat ze bij het plassignaal naar de wc moeten gaan.



Gewoon doorgaan zoals altijd, niet boos worden en de draad weer oppakken. En blijven belonen natuurlijk :slight_smile:

Stoppen is ook zonde inderdaad. Het verbaasd me alleen dat het eerst zo’n enorm drama was als ze in haar broek plaste en nu ineens maalt ze er niet om.