Is dit normaal?

tja alles heeft 2 kanten.

als juf ben ik blij dat er geen w.c. rollen mee gaan, je blijft ze overal vandaan vissen of terugwikkelen :roll:

als moeder zou ik het best fijn vinden voor mijn kind als ze er wel zouden hangen, hij doet er natuurlijk geen gekke dingen mee :wink:

naar buiten vind ik echt nodig, eigenlijk altijd behalve als het echt giet van de regen…

als ouder heb je de verantwoording om goede regenspullen mee te geven of op school te hangen.

Th heeft de luxe van een wc “in” het klaslokaal, dus er gaan maar 10kindjes naar die wc en juffie hoeft de klas niet uit als ze even moet helpen.

Th is ook nog niet zo goed met billen afvegen en doet het meestal zelf, gelukkig is er een wasbak bij de wc.

Tijdens kamperen vind ik het al lastig om in te schatten hoeveel pleepapier ik mee moet nemen (meestal voor de zekerheid dan maar de hele rol) maar lijkt me voor kinderen helemaal moeilijk in te schatten. Hoevaak Th niet hier thuis naar de wc gaat en zegt dat hij alleen moet plassen om 3 seconden later te roepen dat hij moet poepen :wink: .

Er zijn toch van die wcrolhouders die alleen met een sleutel open kunnen? Die hangen bij Th op school in alle wc’s ook! Misschien een tip om dat dan eens aan te kaarten op school.

En spelen in de regen.

Hier spelen ze ook vaak buiten, ook als het een beetje regent. Als het heel koud en nat is niet zo snel (Th zijn juffie is er sneller mee dan de andere kleuterjuffies… met binnenhouden). Maar alle kinderen hebben in elk geval laarsen op school en vaak ook een regenjas (en ik stop voor Th altijd nog droge kleren in zn tas).

Bij Th in de klas zit trouwens 1 jongentje die niet zindelijk is.

Om even terug te komen op je vraag, bij Ylana spelen ze buiten op school als het droog is.

Is het niet droog gaan ze gymmen in het gymlokaal :wink: