jasper is nu drie maanden, en is al sinds de geboorte erg sterk.
echter als ik hem in een wippertje zet, gaat hij sinds een week of drie ook helemaal rechtop zitten. ik heb zijn wippertje al wat rechteropgezet, om hem wat meer in zijn rug te ondersteunen, maar dan gaat hij alleen maar verder naar voren zitten.
hebben meer baby`s dit, en hoe gaan jullie daar mee om (dit vraag ik, omdat het er niet echt ontspannend uit ziet…)
ik heb vandaag even een foto gemaakt ter illustratie
Ja, dat is normaal!
Chiara doet dat ook, die muts wil niet eens zitten, maar meteen gaan staan :lol:
Hoe ik ermee omga… gewoon laten doen…
Lev deed dit ook en hoe wij er mee om gingen?
Stoeltje de kamer uit :oops: Want die gordel loopt niet over zijn schouders en Lev lag geregeld met zijn neus ineens op de grond :wall:
Dan hoorde ik boem en dan lag hij weer. Rampzalig.
Moet wel zeggen dat ik dat wipstoeltje wel erg mis, want het is nu of op de vloer, of in de kinderstoel en anders haal ik de maxicosi maar uit de auto :roll:
Xander is ook zo’n sterke snelle… Die deed dat ook al heel snel.
Nu nog is hij overal erg snel mee.
Ik heb hem ook maar gelaten. HIj geeft het zelf aan
huh ja dat gevalletje vooroverkletteren hebben we hier ook al gehad , ze mag nu gewoon niet meer rechtop als ze in het ding zit :oops:
ik trek haar bibs dan zover in het tuigje dat ze niet overeind kan komen… :oops:
en als ze daar dan echt genoeg van heeft gaat ze in de bumbo :thumbup:
@lydia wrote:
Lev lag geregeld met zijn neus ineens op de grond :wall:
Dan hoorde ik boem en dan lag hij weer. Rampzalig.
dat verwcaht ik hier ook binnenkort... bedenk me nu ik jullie reacties lees dat we bij annan inderdaad de wipper ook vrij snel weg hebben gedaan, omdat ze zich met wipper en al omdraaide (als een schildpad zeg maar):think:
@jacsansil wrote:
huh ja dat gevalletje vooroverkletteren hebben we hier ook al gehad , ze mag nu gewoon niet meer rechtop als ze in het ding zit :oops:
ik trek haar bibs dan zover in het tuigje dat ze niet overeind kan komen… :oops:
en als ze daar dan echt genoeg van heeft gaat ze in de bumbo :thumbup:
we hadden geen bumbo. Maar als we m plat legden, dan schoof hij net zo lang totdat driekwart van Lev op grond lag en zijn hoofd achter de gordel bleef liggen :roll:
ik verdenk m nu al van adhd
Jet, verbaast me niks van Xander. Nu Jasper er nog even bij :mrgreen:
Ben blij dat Sam nog gewoon braaf in de wipper blijft zitten zeg, pfffft
Maar hier kan de bumbo dus de deur uit, want daar probeert ie de hele tijd uit op te staan door zich óf erin om te draaien of door gewoon z’n kont omhoog te duwen en zich met z’n voetjes af te zetten…