Is dit innestelingsbloeding? + uitslag

Hallo allemaal,





Even eerst; wie mij op FB heeft… mondje nog ff dicht aub! :wink:



Hoi, 26 of 28 dec ben ik licht ongesteld geworden welke 1 januari helemaal losbarste. Ga dus beetje vanuit dat ik 28 dec ongesteld geworden ben.

Volgens mijn berekeningen zou ik dan volgende week ongesteld moeten worden.

Echter, tijdens gemeenschap is de condoom verdwenen… (bleek in mijn vagina te zitten) En ik vrees dat ik dus ongeveer net in mijn vruchtbaarst periode zat.

Nu ontdekte ik vanmorgen dus helder rood bij afvegen… welke inmiddels weer is gestopt. (had enkel maandverb in onderbroek)



Nu begin ik dus te denken… Is het dan misschien toch innestelingsbloeding? Afgelopen dagen geen gemeenschap gehad dus kan daar geen bloeding van hebben.



Wanneer zou ik dan kunnen testen? Als dit mogelijk toch innesteling is?

Inmiddels is het helemaal gestopt… en had net jeukkkkk aan mijn (.)(.). Net ook even paar steekjes gehad. Verder voelt mijn buik… mja, anders aan dan anders… borrelig en soms vage kleine steekjes. Normaal als ik ongesteld moet worden, heb ik vaak erg veel buikpijn dat soms met kruik op bed lig.

Heb afgelopen week ook paar momenten gehad van misselijkheid. maar verder niets eigenlijk.

:hug: :hug: :hug:

Kan je er verder niet mee helpen. :hug:

Dankje :hug:

Je moet volgens mij niet rekenen vanaf 28 dec maar echt pas vanaf de eerste dag dat het echt begon. Die paar dagen ervoor is een aanloop maar geen echte eerste dag ongesteld. Dus ik zou rekenen vanaf 1 januari. En als je cyclus ongeveer 28 dagen is, zit je daar dus nog ruim een week voor.

Helaas zeggen de kwaaltjes niet zoveel, ons lichaam kan ons namelijk heel erg goed voor de gek houden.

Dus wordt toch afwachten ben ik bang.

Dankje Marlous voor je antwoord.



Heb net gekeken op canculator en dan nog zit ik in mijn vruchtbare periode.

Ook gaf die aan dat mijn bloeding van gisteren best innestelingsbloeding kon wezen.



Nu denk ik ook langzaam dat het mogelijk is want de bloeding is helemaal gestopt nu. kan geen spoortje meer ontdekken en normaal zit het binnen nog wel wat maar nu noppes nada.



Denk dat ik morgen maar naar kruitvat ga… maarja wanneer kan ik dan eigenlijk testen? deze week ? of toch pas begin volgende week? Volgens de canculator zou ik dan 29e kunnen testen? pfft zo lang kan ik niet wachten denk ik :S

Ik kon echt niet meer wachten… met in mijn achterhoofd dat als de test negatief is… ik te vroeg ben met testen… toch besloten om het toch te doen aangezien ik misselijkheid bleef houden en bloeding wegblijft…



Zie hier:



https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/486007_404646069619989_320217756_n.jpg







PS wie mijn op FB heeft… nog steeds mondje dicht aub! :wink:

Begrijpelijk dat je getest hebt, ik weet zeker dat ik dat in jouw geval ook had gedaan 8) .



Ik wil je echter niet onnodig onzeker maken, maar ik vind de test-streep er vreemd uitzien en op een rare plaats staan, zeker niet waar die hoort te staan. Eerlijk gezegd vermoed ik dan ook, dat je aan deze test niet zo heel veel waarde kan/moet hechten… en er nu (ondanks alle kwalen etc.) beter van uit kan gaan dat je niet zwanger bent. Als het daadwerkelijk een innestellingsbloeding is geweest, zou je nu nog niet zo’n hele duidelijke teststreep hebben.



Ik zou zeggen: pas vanaf NOD weer gaan testen om zekerheid te hebben.

Daar ben ik dus ook achter gekomen na wat googlen.

Vind het echt zeer vreemd!

Ga zeker over paar dagen nog een keer testen.

Dit is ook de eerste keer voor mij dat mijn test zo eruit komt. Normaal is het of omo-wit of heel duidelijk nette streep en geen vage vlek/veeg.



Als ik goed kijk, is die dus verkleurd net voor de origineel lijn waar die normaal zou moeten kleuren? naja… :slight_smile:



:shifty: :think: :eh:

De test ziet er idd vreemd uit…



Maar ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :slight_smile:

Ik denk dat het echt nog veel te vroeg is om hier duidelijk antwoord in te krijgen.

Ik zou volgende week nog even afwachten en pas gaan testen vanaf enkele dagen nadat je ongesteld behoort te worden, dus vanaf 1 Feb ofzo, indien je het dan nog niet geworden bent.

Ik vind je test er ook vreemd uit zien…zou over een paar dagen nog eens testen :thumbup: (en geen waarde hechten aan deze test)