Is dat raar?

Ik ben bezig met de adressenlijst voor de geboortekaartjes en bedacht me ineens dat het wel leuk is om mijn medecursisten van de zwangerschapsgym ook een kaartje te sturen. Ik dacht er dan aan om de cursusleidster dan ook maar meteen een kaartje te sturen. Adressen heb ik al dus dat is het probleem niet.



Of is dit raar/opdringerig? We hebben leuk contact met elkaar maar komen niet bijelkaar over de vloer zeg maar.

Ik vind het niet raar hoor! Juist attent van je :thumbup:

Nee hoor, ik vind het niet raar.

Ik heb het ook gedaan, maar naar twee of drie. Daar had ik het leukste contact mee. En ik kreeg van hun ook een kaartje :mrgreen:

Bedankt! We zijn met een klein clubje: vijf mijzelf meegeteld dus als ik het doe stuur ik aan iedereen.

Nee hoor, dat is toch leuk. Wij hebben het ook gedaan en ik heb ook van een aantal een geboortekaartje gekregen. Ook stuurde de meeste meiden een mailtje met hun verhaal. De meeste meiden hebben me ook een kaartje/mailtje gestuurd om te feliciteren.

Ik zit er zelfs over te denken om ze bij de geboorte van nr. 2 ook een kaartje te sturen en dat terwijl ik helemaal geen contact meer heb.

Nee hoor, is niet raar



Wij waren met 10, en hebben dus geen kaartjes naar elkaar gestuurd.

Wel heeft iedereen een mailtje gestuurd met BUB, foto en bevallingsverhaal. Was hartstikke leuk!!

We waren toen met 16 en hebben geen kaartjes gestuurd,maar als je zo`n klein cluppie hebt dan zou ik het wel doen.

Dus nee niet raar.

Wij waren bij beide jongens met z’n 7/8en en bij allebei de groepen heb ik een kaartje van alle baby’s gehad, en zelf ook aan iedereen verstuurd.

Juist hartstikke leuk!

Wij waren ook met zijn 10 en en hebben elkaar ook allemaal een kaarjte gestuurd…

Ik heb het ook bij alle 3 de zwangerschapsgym groepjes gedaan is erg leuk dan weet je ook meteen wie er al bevallen is.

Nee is niet raar vind het wel een leuk en attent idee :mrgreen: :wink:

Ik doe dat ook hoor, ze gaan hier ook op de adressenlijst…

Nee hoor is niet raar!!

Ik heb het ook gedaan wij waren met zijn 10en en we hadden van elkaar ook allemaal een kaartje, erg leuk hoor!

Twee weken geleden hebben we met de hele club en de kids een meeting gehad, allemaal even bij elkaar erg leuk hoor!!

Nu ook geen verplicht contact met sommige nog mailen of hyves!!

Ik zou dat ook doen hoor, leuk juist! :inlove:

Nee, het is niet raar…het is geloof ik wel gebruikelijk. Wij kregen in ieder geval een adreslijst op de laatste les dat wij erbij waren. Wij hebben alleen geen kaartjes gestuurd, die 30 euro die dat had gekost kon ik beter besteden :oops: en omdat wij de eerste waren die bevielen hebben wij ook de trend gezet…:oops: (de rest van de verhalen kwam per mail…)



maar echt leuk vond ik de groep toch al niet… :silenced: