Hoi meiden,
Na mijn miskraam en curretage in maart heb ik een wisselende cyclus gekregen.
Vandaar dat ik deze ronde dacht: ik gebruik eens een digitale ovulatietest.
Nu blijkt dat ik 9 dagen na de eisprong bloedverlies krijg en dit pas na 13 dagen goed doorzet (dat is dan precies 28 dagen na mijn vorige menstruatie).
Is 9 dagen na de eisprong nou niet erg kort om zwanger te kunnen worden?
Ik wilde eigenlijk naar de huisarts, maar die is op vakantie…
Voor mijn miskraam had ik een prima cyclus. Begin me een beetje zorgen te maken
Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen.
ik snap niet goed wat je bedoeld…
bevruchting vind toch plaats in de dag na de eisprong en de innestelling van het bevruchte eitje vind in de dagen erna plaats, dus dan zit je volgens mij nog binnen die 9 dagen… Bedoel je dat?
Misschien kun je beter je huisarts of gyn hierover vragen?
Bij de zwangerschap van Joost vond de innesteling plaats op dag 9. Maar als ik nu op die dag al afbraak heb (En afbouw hormoon?) van het baarmoederslijmvlies, dan kan het eitje toch niet goed innestelen?
Moet die fase niet minstens 14 dagen zijn?
Heb je echt bloedverlies (dus rood) of roze afscheiding? Als het roze afscheiding is en het pas op dag 13 overgaat in bloedverlies dan hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.
Als je echt al bloedverlies hebt op dag 9 zou je eens naar je huisarts kunnen gaan. Ik dacht dat je luteale fase minimaal 9 dagen zou moeten zijn dus dan zou je op de grens zitten. Mijn luteale fase is vaak maar 11 dagen en mijn gyn heeft nooit gezegd dat dat te kort is dus hij hoeft echt niet minimaal 14 dagen te zijn.
Maar als je je er zorgen over maakt zou ik gewoon even naar de huisarts gaan. Die kan je er vast meer over vertellen.
Groetjes,
Daniëlle