is bospark wolfsven beetje leuk?

Ik heb zojuist heel ad-hoc en zonder enig overleg een weekend geboekt op bospark t wolfsven van Roompot parken. Ben er ontzettend aan toe om er even tussenuit te gaan.

Het zag er leuk uit, maar iemand hier er al geweest en hoe was het?

:shifty:

hahaha lekker inpulsief…heerlijk ik houd der van!

Maar ik weet helaas niet afdat het een leuk park is, toch veel plezier gewenst.

Ik ben over het algemeen wel te spreken over de huisjes van Roompot, maar meestal valt het zwembad bij die parken juist weer tegen.

Wolfsven ben ik nog niet geweest.

wij zijn er geweest. op het park zelf en in de omgeving is niet superveel te doen. het water in het zwembad en SUPERKOUD! ons kleintje had binnen no time knalblauwe lipjes van de kou.

Het huisje (8 persoons) heeft een enge trap. de badkamer mag niet eens een badkamer heten. het is een douchecabine met een wastafel. de wastafel zit tegen de deur en douche ingeklemd, waardoor je 0,0 bewegingsruimte hebt.

er zijn leukere en mooiere parken van roomp*t

superkoud dus… oke :shifty: Nou, dan hoef ik ook geen zwempakje voor d’r te halen. Dan laten we haar wel in de buggy of maxi cosi…

Onze oudsten daarentegen zijn wel weer wat gewend.

wat noem je trouwens superkoud… zwemwater in ons plaatselijke zwembad is ook maar een graad of 20 en dus ook eh… frisjes zeg maar. Maar daar zwemmen we rustig elk weekend.

Wij gaan naar een 6 persoons huisje, en het gaat ons meer om er even uit zijn dan luxe ofzo.

We rijden zowieso met 2 auto’s omdat we geen 7 persoons auto meer hebben,dus we nemen ons eigen beddengoed mee.

De omgeving en- sich zag er wel mooi uit. Gewoon lekker in t bos… :think:

nu ik erover nadenk, wij hadden ook een 6 persoonshuisje.

die badkamer was nog wel het ergste. zo vreselijk klein, we konden J. niet eens mee onder de douche nemen, want dan stonden we klem. en konden hem zo niet wassen. hem op de grond van de douche zetten en dan met de sproeier over hem heen was ook geen optie, want je kon er zelf niet voor zitten, dan zat je namelijk ook klem.

Oke…

vrijdagmiddag alles dus nog douchen, dan weg. check.

Baby goed wassen en invetten, kan ze er ook even tegen, check.

Badjassen mee voor t zwembad, anders zo koud, check.

Nouja… zal wel loslopen denk ik. Ik lees al dat ik er zowieso met een ander uitgangspunt heen ga, wij zijn namelijk rustzoekers en zien het huisje meer als dak boven ons hoofd. Het hoeft niet luxe, als ik mijn tanden maar kan poetsen en dat kan ook in de keuken :angel:

Eindhoven is kort bij, dus dat is wel leuk en we willen met de kinderen naar t autotron in Rosmalen want daar is dit weekend een leuke show met oa de d’ lorean filmauto uit back to the future. Dus voor ons is er voor 1 weekend zat te beleven…

lekker weg is altijd leuk!

verder is het huisje (het zit gedeelte en de keuken) wel leuk ingericht hoor! en je kunt lekker broodjes halen in het winkeltje.

wij houden ook wel van de rust hoor, lekker in het bos, eekhoorntjes die voorbij komen smorgens vroeg!

wij zijn naar Mierlo geweest om even rond te lopen. was niet heel groot, maar wel gezellig.

veel plezier in elk geval!!!

Wij zijn daar ook geweest zaten toen in zo`n 4 persoons chalet, wij hebben ons daar toen prima gemaakt dat weekend, alleen hadden wij ook prachtig weer konden zelfs buiten zwemmen en waterfietsen.

Ook in de omgeving kan je wel veel doen en lekker het bos in.

zwembad toen niet heen geweest maar is in ieder geval niet sub tropisch nee.

Is hier om de hoek :mrgreen:

Simpel maar leuk binnenbadje, je kunt naar Dierenrijk Europa. Het ligt in de bossen en er zijn genoeg leuke dingen op redelijke afstand. Bad wordt zwemles gegeven dus de watertemperatuur lijkt me niet anders dan ergens anders.

Veel plezier hier in het Zuiden.

Groetjes, Petri

@petri wrote:

Is hier om de hoek :mrgreen:

Simpel maar leuk binnenbadje, je kunt naar Dierenrijk Europa. Het ligt in de bossen en er zijn genoeg leuke dingen op redelijke afstand. Bad wordt zwemles gegeven dus de watertemperatuur lijkt me niet anders dan ergens anders.

Veel plezier hier in het Zuiden.

Groetjes, Petri

Oh, dat is dan wellicht nog leuk voor de zondag :think:

Ik weet niet of we echt gaan zwemmen. Ligt eraan denk ik.

De kids willen dat wel heel graag, maar heb voor Suus niet eens een zwempakje ofzo :lol:

Het gaat me meer idd om algemeenheden en de sfeer. Huisjes… laten we zeggen… we zijn heel wat gewend. Met als toppunt met z’n (toen nog) 5jes naar een zgn 5 persoons huisje van landal alwaar er voor ons enkel een 2 persoons bed ala 140x200 beschikbaar was, dermate doorgelegen dat je naar het midden rolde en de bodemsteunstang voelde. De kids op een onbeveiligd stapelbed en Mies in een campingbed midden in de gang want die paste nergens. Na een flinke klacht, 4 dagen eerder vertrokken en dan te horen krijgen dat wij de laatste huurders zijn omdat deze huisjes ingericht gaan worden als 2 persoons studio :silenced:

Na een compleet klachtenproces kregen we excuses en… een kortingsbon voor 60% korting op ons volgende verblijf bij Landal… te boeken binnen 3 maanden na ontvangst van de coupon…

Sindsdien kijk ik nergens meer van op en ben ik allergisch geworden voor Landal Greenparks…

In elk geval voor zgn comfort huisjes, meestal boeken we nu luxere en dus ook duurdere. Maar we hebben veel stress gehad in 3 weken tijd en hebben echt zin er even uit te gaan. We wilden al naar rosmalen ivm die show, maar dachten… weet je wat, we boeken er onderdak bij omdat we ook met 2 auto’s rijden en dan is dat gestress zaterdagmorgen niet handig.

Dus zit me toch al te verheugen hoor.

Chris is onder de pannen, die krijgt hooi en biks van opa en oma en wij gaan gewoon voor rust, ontspanning, laat opblijven, keet in de tent en een uitje naar Rosmalen. :dance:

Wij zijn er afgelopen zomer een week geweest. We zaten in een 4-persoons huisje. De trap in de woonkamer was echt heel erg stijl. Ook vond ik de douche bijzonder klein en het water liep bijna niet weg. Even opletten of je keuken niet vol mieren zit :shifty:.

Het park zelf vond ik leuk. Het zwembad is een gewoon zwembad met glijbaantje en een pierebadje. Winkel op het park heeft een redelijk groot assortiment, maar in Mierlo etc. kun je ook goed boodschappen doen.

Omgeving is vanalles te doen en vond ik erg leuk. Wij zijn naar Dierenrijk en Sprookjesland in Sevenum geweest.

Cell, ik heb nog even nagevraagd aan mijn zus, die heeft er 2 jaar geleden in de mei-vakantie een weekje gezeten. Zij was helemaal enthousiast. Ze hadden zo’n witte sta-carravan met wel al kindjes die toen 8 en 10 waren. Er is een kinderclub met leuke minidisco (is mijn dochter toen dagje bij haar nichtje gaan spelen met als afsluiter de mini disco).

Winkels genoeg dichtbij, Helmond en Eindhoven op 10 minuutjes met de auto met heel erg veel vertier, maar het park is rustig en lekker “buiten”.

Ik denk een gewoon leuk adresje, niet zo’n mega CP maar stukken goedkoper en rustig.

Wens jullie veel plezier.

Groetjes, Petri

Wij zijn er afgelopen zomer geweest. We hadden met zn drieen een 6 persoons stacaravan. In een slaapkamer moet je de bedden stapelen wil je er een campingbedje naast kunnen zetten.

Jullie hebben zo’n huisje zo te lezen, dus dat kan wel weer anders zijn.

De bedden waren prima! Service was ook goed! De douche idd klein, maar verwacht er gewoon niet teveel van. Wij hadden vooraf zo’n klein opblaasbadje van €2,- bij de speelgoedwinkel gekocht, onze dochter heeft daar heerlijk in gebadderd.

Zwembad was leuk genoeg voor de kleine meid! Speeltuin buiten ook, in het meer hebben we maar 1x kunnen zwemmen, maar was ook prima.

We hadden de fietsen mee en hebben heel veel gefietst.

Onze dochter is nog steeds fan van Koos-konijn :mrgreen: De kidsclub is erg leuk voor kinderen! Bij het restaurant en het pannekoekenresaurant zit een indoor speeltuin (ballenbak).

Wij hebben een lekkere vakantie gehad!

Veel plezier!

Nou we zijn terug, tja manlief moet morgen werken he.

Onze bevindingen…

Huisje, ruim genoeg, badkamer is een soort van camping douche, maar voldoet. Je hoeft er immers niet te wonen :mrgreen:

Slaapkamers waren zo ruim dat de 3 oudsten zeg maar samen op 1 kamer konden slapen en Suus kon makkelijk bij ons.

Bedden waren prima, boxspring en behoorlijk comfortabel.

Trap was rete stijl, echt niet normaal zeg… vond het zelf al doodeng om erop en eraf te lopen en helemaal met Suuske op de arm :shifty:

Gevolg… ondanks ons gebiedende " jullie schuiven maar voorzichtig de trap af op je billen" Zijn zowel Niek als Mies van de trap gelazerd… echt niet leuk.

Hebben een traphekje gevraagd en gekregen en dan gaf wel wat rust, maar toch… brrr…

Park zelf was oke, zwembad was gewoon wat we gewend zijn van andere baden. Indoorspeelding was prima, kids hebben zich daar goed vermaakt.

Verder nog een domper, maar dat houd ik voor mezelf want ik geloof dat ik dan een behoorlijke groep mensen beledig… :silenced: Houd het er maar op dat het te maken heeft met nicotinegebruikers en vul dan zelf maar wat in…

Ik heb in elk geval niet te weinig was nu we terug zijn en de komende week hant 1 en ander dagelijks te luchten, hopelijk heb ik dan over een dag of 10 mijn eigen spullen weer terug… :x