Irrland in Kevelaer (DE) - is dat leuk?

Kent iemand dit park/speeltuin: Irrland (in Kevelaer, Duitsland)?

Het ziet er op de website erg leuk uit (en goedkoop), maar ik ben benieuwd of iemand het kent, en wat je indruk is.

Is het de moeite waard om een uur voor te rijden?

Wij hebben ook al gehoord dat het leuk is en de site ziet er ook leuk uit. Ik lees dus even mee!

ja, het is echt heel leuk!



beetje boers opgezet, het was vroeger een oude boerderij. Als je eenvoud kunt waarderen (dus geen compleet opgezet entertainment-fabriekje zeg maar :wink: ) dan vind je Irrland echt leuk.



maar…om er een uur voor te rijden :think: weet ik niet hoor… wij rijden een uur voor de Efteling, daar heb ik dat wel voor over. Maar dit, het is wel gewoon redelijk eenvoudig… Ik zou het eerder doen als je in de buurt een logeeradres hebt. En dan de volgende dag naar Speelpark Klein Zwitserland :wink: (nee, ik heb geen aandelen maar vind deze speeltuin gewoon echt waanzinnig)

Wij wonen er dicht in de buurt (ben er zelf nog niet geweest, maar hier in de buurt komen iedereen er vaak)



Zoals mijn sz zegt treks ze oude kleren aan.



Moeten hooibalen liggen waar kinderen op kunnen klimmen en door heen kruipen.

Ouderwetse skelters etc.



Kinderen vinden het helemaal :thumbup: (teminste hier bij ons)

Dank voor jullie reacties, klinkt leuk, eens kijken wat we gaan doen. Ik ben juist op zoek naar een simpele speeltuin waar je gewoon kunt spelen en verder niets (dus geen achtbanen, draaimolens en in het algemeen, niets waarvoor je in de rij moet staan - ik heb niets tegen pretparken hoor, maar dat komt een volgende keer wel weer). Dus het lijkt me wel wat.

En dan de volgende dag naar Speelpark Klein Zwitserland (nee, ik heb geen aandelen maar vind deze speeltuin gewoon echt waanzinnig)

Dat ziet er ook wel heel erg leuk uit zeg! Als we dan toch een uur gaan rijden, is dat misschien nog wel leuker dan Irrland, of niet?

Wij zijn daar geweest en hebben het reuze naar ons zin gehad, mijn neefje sliep bij mijn ouders en die heeft het erg leuk gehad.

Hier wat foto’s van ons

http://s250.photobucket.com/albums/gg265/Angels-pictures/Uitstapjes/Irrland%20in%20Kevelaer%202008-07-01/

Leuke foto’s, dank je, geeft een goed beeld van het park.

@Mejis wrote:

Leuke foto’s, dank je, geeft een goed beeld van het park.




:thumbup: :wink:

@Mejis wrote:

Dank voor jullie reacties, klinkt leuk, eens kijken wat we gaan doen. Ik ben juist op zoek naar een simpele speeltuin waar je gewoon kunt spelen en verder niets (dus geen achtbanen, draaimolens en in het algemeen, niets waarvoor je in de rij moet staan - ik heb niets tegen pretparken hoor, maar dat komt een volgende keer wel weer). Dus het lijkt me wel wat.
En dan de volgende dag naar Speelpark Klein Zwitserland (nee, ik heb geen aandelen maar vind deze speeltuin gewoon echt waanzinnig)

Dat ziet er ook wel heel erg leuk uit zeg! Als we dan toch een uur gaan rijden, is dat misschien nog wel leuker dan Irrland, of niet?


nou, dan zit je in Irrland echt goed hoor, er gaat daar niks vanzelf, de kinderen moeten alles zelf doen (trappen, zwaaien etc.) Maar inderdaad, wel oude kleren aantrekken! En kijk een beetje uit bij het maiszwembad, m'n nichtje had laatst zo'n korrel in d'r oor gekregen, die hebben ze onder narcose moeten verwijderen :doh:

Klein Zwitserland is ook erg leuk, Irrland is wel een stuk goedkoper! Klein Zwitserland is echt een speeltuin, Irrland meer een ontdek-speelpark, zeker met die dieren.
Ik zou het gewoon allebei een keertje doen :wink:
Ik zou het gewoon allebei een keertje doen

Ja, goed plan :thumbup:
(zo haal ik tenminste mijn lease auto er ook nog een beetje uit dit jaar)

Maar mijn lijstje wordt zo lang.....
Ik wil nog naar:
Beekse Bergen
Pyramide van Austerlitz
Nienoord
dierentuin Nordhorn
Drouwenerzand
Waarbeek
Linaeushof
Sprookjeswonderland
Hoge dries
Brakkefort
Disneyland
Plopsaland

en op herhalingsbezoek bij:
Leemkuil
Het Land van Jan Klaassen

en dan dus ook nog Irrland en Klein Zwitserland

We komen weekenden tekort straks! :wink:
Ik denk dat we de komende jaren nog wel vooruit kunnen...
Maar goed, op dit moment willen we als 'verjaardagsuitstapje' met Laura naar een mooie grote speeltuin, vandaar mijn vraag.... ik denk dat het Klein Zwitserland gaat worden.

Ik kan je morgenavond vertellen hoe Irrland is want we hebben besloten om er morgen heen te gaan!

@Fleur wrote:

Ik kan je morgenavond vertellen hoe Irrland is want we hebben besloten om er morgen heen te gaan!


En, hoe was het, leuke dag gehad??

@Mejis wrote:

@Fleur wrote:
Ik kan je morgenavond vertellen hoe Irrland is want we hebben besloten om er morgen heen te gaan!


En, hoe was het, leuke dag gehad??


Een gewéldige dag gehad! De topper van de zomer, echt waar. We hadden ook wel enorm mazzel met het weer, 30 graden en compleet onbewolkt dus de kinderen hebben de hele dag in hun zwembroek gelopen. Na 7 1/2 uur waren ze nog boos ook dat we naar huis gingen! Voor degenen die het Maisdoolhof in Malden (bij Nijmegen) kennen; Irrland is net zo alleen dan 50 keer zo groot! Water, beesten, skelters, tractors, doolhoven, springkussens, glijbanen. En idd wat iemand schreef, er gaat niks vanzelf, je moet alles zelf doen/in beweging zetten en bij iets minder warm weer, trek je kinderen oude kleren aan. Ze worden echt lekker vies! De prijzen zijn ook perfect, 3,90 entree p.p. en alle drankjes (ook blikjes cola enz) en het meeste eten maar 1 euro!

Ik zal eens wat foto's erop zetten (als ze al op de pc staan, anders komt dat morgen).

















Leuke fotos :thumbup: :slight_smile:

Dat ziet er zeker leuk uit!

Grappig die laatste foto in de mais.

@Mejis wrote:

Dat ziet er zeker leuk uit!

Grappig die laatste foto in de mais.




Ja, we werden er zelf ook weer even kind, hihi. We kregen allemaal leuke ideeen :mrgreen:



Het leuke was ook dat er wel 400 overdekte picknickplaatsten waren. Overal stonden barbecue’s die je mocht pakken. Je hoefde alleen maar eigen kooltjes en alles voor erop mee te nemen. Het rook dus ook nog eens hartstikke lekker daar de hele dag. Er liepen mensen met bolderkarren vol eten en drinken.