Zitten we lekker relaxed naar House te kijken, komt zomaar ineens, zonder dat er officiëel reclame is, Gerard Joling het beeld in lopen om reclame te maken voor Holland’s got talent :evil:
Reclame vind ik niet erg maar dit??? zomaar midden in een programma :wall: ik vind het niet kunnen :snooty:
Ja dat zag ik daarnet ook.
Dat vind ik waardeloos!!
vind reclame sowieso :sick:
hahaha ja maar normaal kun je iig nog wegzappen omdat het gewoon een fijn compact blokje reclame is.
Nu word je ineens uit je favo programma en concentratie gerukt door zo’n glitterende mediageile relnicht (pardon my french maar het openlijk uit de kast komen heeft Geer geen goed gedaan :sick: :oops: ) die ff je favo programmaatje aan de kant duwt :wall: :wall:
Moeten ze niet te vaak doen want dan hebben ze ws een boze brief van een zwangere Rivella op hun bord :evil:
Ja, of opeens een rondslingerende tarzan door je beeld. :thumbdown:
Ja, of opeens een rondslingerende tarzan door je beeld.
Mijn eerste reactie was :shock: (zieke geest van mij :roll: :oops: :lol: )
Maar je bedoelt van de musical. :shifty:
Irri is het, maar meestal valt het me niet op. Gerard heb ik nog niet gezien. Maar goed ook, kan steeds minder van die man hebben...
Wat ik ook zooooooo vervelend vind is dat de reclame vaak veel harder is dan het programma. Bijv een hele zielige film, je zit er middenin en opeens een harde onderbreking... :evil:
Meestal zie ik het logootje van de zender uit beeld verdwijnen en weet ik dat ik het kan verwachten, maar soms zit ik zo in het verhaal dat ik me helemaal lens schrik :shock: :roll:
@Nicje wrote:
Ja, of opeens een rondslingerende tarzan door je beeld.
Mijn eerste reactie was :shock: (zieke geest van mij :roll: :oops: :lol: )
Maar je bedoelt van de musical. :shifty:
:lol: :lol: :lol:
Maar inderdaad…het is verschrikkelijk irritant.
Foei Nicje 8) je hebt idd een zieke geest…feestelijk gestoord :lol: maar die reclamemakers worden idd steeds erger! Ik zap consequent weg, erger me mateloos aan het geluid (en ik maar denken dat daar ooit een rel over is geweest met de reclamecodecomissie?) ik ben geen walkmangeneratie orenverknaller met gehoorstoornis. De gehoorstoornis die ik heb is ‘vrijwillig’ oost Indisch doof…
Maar ze zullen wel doorhebben dat veel mensen zappen of zo dat ze zulke drastische maatregelen moeten bedenken. Net als die mega irri giga grote teksten in beeld telkens met over x dagen begint…[insert willekeurig zeikprogramma nr tig] :sick:
Oeh wat is het toch heerlijk om af en toe je gal te spuwen 8)
En VOORAL SBS kan dat zoooo goed… :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: