Irritant dit

Telkens als het aan het vriezen is of gaat vriezen krijg ik constant schok van alles en iedereen.

Gisteren telkens als ik de kraan aan wou doen of een pannendeksel wou optillen. Pas al een keer toen ik de hond alleen wou aaien :wall: en hub wou vastpakken :wall:

Vind het echt vervelend en de hond laat zich niet zomaar meer aaien :lol:

Herkenbaar!

Afslaan werkt het beste, ow een radiatorbakjes met water in huis willen ook nog wel eens werken!

ik heb het ook heel erg Luna wil al bijna geen kusjes meer omdat de vonken er vanaf slaan :lol: :lol: :lol:

Oeh, heel vervelend ja. Ik heb het met de stoelen op mijn werk, en de stalen kasten, die tikken zo gemeen dat het zeer doet. Ik raak de leuningen maar zo min mogelijk aan, en doe mijn hand in mijn mouw als ik de kast open wil doen.

ik heb dit ook ,

wendy wil idd ook gene kusje meer, dat doet zeer idd

en het aanrechtblad… dan ineens merk je hooeveel en vaak je het aanrecht aanraakt… au au au au , ( t houd je in beweging dat wel 8) :wall: )

Jaa irritant is het zeker :evil:

hier ook…

even houten deur aanraken (of iets anders in hout) en klaar is kees !



liefs

Gerda

ooo Gerda, echt?



Zou dat de oplossing zijn?? de kat vlucht al als 'ie me ziet :mrgreen:

hier na hout aanraken krijg ik nog een fikse schok! oooh… elke keer als ik op mijn werk ben (mijn schoonmaakbaantje, drie dagen per week) heb ik een giga hekel aan stofzuigen… oooh… wat schokken!



schijnt ook te liggen aan wat voor soort zool je onder je schoen hebt, is mij een keer gezegd!



heb het in de zomer altijd als ik op slippers loop en dan in en uit de auto ga.

ik heb er ook last van indd sinds kort ook van de kraan, mijn vriend verklaarde me voor gek…

Dochterlief heeft er ook last van, en als je een fleecekleed op de bank

hebt liggen krijg je dit effect:



:lol: :lol: :lol: [/img]

haha die eef :inlove: :lol: :lol:



Hout, ik ga eens proberen of dat werkt.

Gelukkig heb ik het alleen dus als het vriest of gevroren heeft en toevallig deze winter dus vaak haha.

mijn man heeft dit ook heel erg en onze kinderen zijn zeer huiverig als papa net uit het werk komt om een kus te geven… stel je voor dat… schokkend :lol:

De oudste zei al: geef mama eerst maar een kus :mrgreen: zijn ze lief voor me he?



Vorig jaar wel sneu, was de jongste week of 3/4 en hij wou hem knuffelen en dat kind schrok zich echt helemaal lam. Dat hele kleine humpie…



Vaak doet hij nu direct zijn schoenen uit en ‘ontlaadt’ zich even tegen een muur ofzo voor hij 1 van ons aanraakt, maar afentoe vergeet je dat wel en knetter de knetter neus tegen neus :lol:

nee zoiets maak ik nouwelijk mee,



mijn vriend is wel statisch na zijn werk, ik heb wel een paar keer gemerkt dat ons zoontje spontaan hard moest huilen als me vriend hem vast heeft na zijn werk

zo het die schokjes zijn ? :lol:

Ik heb het als ik bepaalde schoenen aanheb volgens mij met rubberen zolen die niet geleiden en jij dus alle electriciteit vasthoudt. Die schoenen trek ik dus zelden nog aan.

Hier ook regelmatig… Er is mij weleens verteld dat het door mijn crocs zijn die ik in huis draag :think: