Ipod touch, hoe zet je hem uit?

Dus, wij hebben de nieuwste ipod touch, ik weet hoe ik de muziek aan doe, of op pauze zet, maar hoe zet je de muziek helemaal uit? :oops: 8)

Ow, die hebben wij ook… uit… wacht ik pak 'm even…

Bedoel je echt helemaal uit? Op zwart?

Dat gaat vanzelf als je de muziek uitzet en 'm even laat liggen (half minuutje of zo)

@crien wrote:

Bedoel je echt helemaal uit? Op zwart?

Dat gaat vanzelf als je de muziek uitzet en 'm even laat liggen (half minuutje of zo)

Ja maar HOE zet je de muziek uit?

Want je kan hem op pauze zetten en je kan het volgende nummer kiezen etc etc, maar waarom zit er geen stop (the music) knop op?

Ow sorry, ik begreep je niet goed… Even kijken hoor… momentje :smiley:

Niet erg hoor, ik heb dat hele ding ondersteboven gehouden maar een stopknop voor de muziek zie ik gewoon nergens. Niet op het ding zelf, niet op de muziek’pagina’… Het is vreselijk frustererend 8)

In de gebruiksaanwijzing vind ik ook niets over het stopzetten van de muziek. Volgens mij word ik gek…

Als 'ie een nummer speelt en je drukt dan op de pauze knop en je laat 'm dan ‘met rust’; dan gaat 'ie eerst op gedempt beeld staan (weet niet hoe ik dat anders moet noemen :lol: ) en vervolgens gaat 'ie uit. Bedoel je dat dan? :slight_smile:

EDIT: niet zo snel gek worden (zei de pot tegen de ketel 8) kan d’r ook helemaal gallies van worden, van zoiets :wall: )

Gaat hij dan echt uit of blijft hij gewoon op pauze staan totdat je hem ooit weer eens aan doet op verder te laten spelen?

(waarom heeft dat ding niet gewoon een knop zeg…tsss)

Hij blijft dan echt uit. ALs je 'm dan weer aan doet (met dat vierkante rondje onderaan) krijg je eerst: slide to unlock en dan kom je terug waar je ‘gepauzeerd’ bent. en kun je via de pijl linksboven wisselen (of verder spelen natuurlijk)

Maar ik snap wel wat je bedoelt; je mist gewoon die STOP-knop! Die zit er niet op, dom-dom-dom (vast ontwikkelt door kort-door-de-bocht-denkende-mannen :shifty: 8) )

:mrgreen: