iphone 4

hoi,



ik ben op zoek voor mijn dochter naar een iphone 4.

had voorgesteld om de zoektocht te verbreden.

en nu is het van een bold naar een iphone gegaan.



gr ilse :slight_smile:

erg is dat he via MP,

(ik zoek een HTC :wink: )



succes met zoeken, helaas kan ik je niet helpen…

gab welke htc zoek je ?



mijn man heeft volgens mij een disire of wildfire haal ze ff door elkaar en die krijgt nu een ander

het is een HTC Wildfire S

Eh… we hebben hier nog wel een iphone 4 over. Mijn man heeft een nieuwe baan en kreeg daarbij ook een iphone.

Ik heb nu die van mijn man (de 4s) en de mijne was een "gewone"4 maar wel met 64 gb geheugen.



Doosje boekje ed alles zit erbij en een bumper :slight_smile:

Oja en hij is simlock vrij.

Mijn man kijkt nu ff op markplaats wat hij waard is en schikt nog van de prijzen die ervoor gevraagt worden.

Zelf dachten we eigenlijk aan €250



Mocht je belangstelling hebben, stuur mij maar een pb.



Groetjes, Evelien

hoi,





bedankt voor je berichtje, wil zelf niet verder gaan dan 200 euro.



we leggen met alle bij voor haar sinterklaas cadeau, dus met alle opa’s en oma’s en het zou eerst een simpele Blackberry bold zijn.

toen werd het ineens de bold 9900 ( nieuwste Blackberry)



toen ik geen reacties op marktplaats kreeg zijn we de zoektocht gaan verbreden toen werd het iPhone, en dat het liefst de 4, de 3 vindt ze niet mooi.



tja bijna 17 en een dure smaak,heb gezegd we leggen allemaal bij en ik ga niet over de 200 euro

Een iphone 4 krijg je nergens voor 250… Dan mag je al blij zijn dat je het voor 250 euro kan kopen.

@Mariiyelle wrote:

Een iphone 4 krijg je nergens voor 250… Dan mag je al blij zijn dat je het voor 250 euro kan kopen.




Klopt… 200 ga je never niet redden, niet voor een werkend exemplaar… :wink:



En hoewel 17 en een dure smaak… kan ze ook nu nog leren dat niet altijd alle “liever” koekjes gebakken worden he…



Ruud kreeg voor zijn werk een Blackberry Bold en vind het niks, vorige baan was I phone 4 en hoewel hij die redelijk fijn vond, zoekt hij nu een HTC wildfire of een samsung Galaxy Ace.



Zelf heb ik een samsung Galaxy Ace en dat is wel een heel fijn toestel.

ik heb 2 mails gehad via marktplaats voor 200 euro, dus kijk even of het wat is.



anders zal ze toch der verwachtingen bij moeten stellen en voor een 3 gaan.

klopt cell, ze heeft pdd-nos en heeft dan iets in haar hoofd en vindt het dan lastig dit bij te stellen.



dus denk dat ze inderdaad pech heeft.





ps. mijn man heeft een wildfire die hij weg doet, krijgt nu een Samsung vanwege nieuw abonnement. denk 3kwart jaar oud

@ilsederooy wrote:

ik heb 2 mails gehad via marktplaats voor 200 euro, dus kijk even of het wat is.



anders zal ze toch der verwachtingen bij moeten stellen en voor een 3 gaan.


Mag hopen dat ze geen mankementen hebben waardoor ze voor 200 te koop zijn :wink:



Ik zou eerder voor 3gs gaan. Zeker omdat de 3 meer tegen een stootje kan dan de 4.



Want wat als je dochter de 4 laat vallen per ongeluk en de scherm is stuk… (het is mij al 3x overkomen) Hoe ga je dit laten maken terwijl het niet verzekerd is? :slight_smile:

Ilse, ik zou niet voor een 3 of 3gs gaan zoeken hoor. Die doen het nu nog wel, maar wel al heel traag, maar er gaat een moment komen waarop de software voor die toestellen geen update meer krijgt. (net als voor de ipad 1 nu al geen nieuwe software mee komt) Mijn 3gs werd ook al heel traag.

Ik zou minstens voor een 4 gaan.

ze krijgt er meteen een hoesje om heen,en hier in de buurt zijn voldoende van die belwinkels die het glas goedkoop kunnen vervangen.





maar denk toch dat ze pech heeft.



en nu zit mijn mailbox ineens vol met reacties voor blackberries :roll:

@ilsederooy wrote:

ze krijgt er meteen een hoesje om heen,en hier in de buurt zijn voldoende van die belwinkels die het glas goedkoop kunnen vervangen.

Moet je het dan afgeven waarvan je paar dagen/weken je telloos ben? Want bij mij zit er sinds vorig week 3 scheuren bij buttonknopje :? Ik wil mn Iphone niet weer voor 3 weken missen als ik het door me verzekering laat doen.

nee volgens mij doen ze dat waar je bij bent denk ik.



maar heb er zelf nog geen ervaring in, hoor het om me heen.





heb zelf een simpele Blackberry en die kun je best vaak laten stuiteren haha

Heb het gevonden… In Utrecht zit er idd 1… Half uur wachten tot het klaar is… Heb gebeld met de vraag of ze ook andere kleur (wit) scherm kunnen monteren en dat kostte dan 145 euro zowel achter als voorkant… Ik ga het vanaf Januari doen. Nu geen puf en scherm doet het nog prima :slight_smile:



Ik heb nu een zwarte en wil zo graag een witte. :mrgreen: Maar ik ben benieuwd hoe me verzekering het gaat vinden.