iPad en KOK; opmaak is onleesbaar geworden...

Ik lees vaak KOK op onze iPad.

Tot voor kort paste de opmaak van de pagina zich aan aan de breedte van het scherm en kon ik prima alles lezen.

Nu is er iets veranderd, waardoor ik als ik een pagina open deze bijna niet meer kan lezen zo klein is het geworden. Een halve seconde gaat het goed, maar dan past de groote zich automatisch aan.Het lijkt wel alsof de KOK denkt dat ik een pc scherm heb zo breed.



Snapt iemand mij?

En is dit een iPad instelling, of ligt het ergens anders aan.



Ik hoop dat iemand mij kan helpen :pray:

Dat is bij mij ook zo. Heel irritant.



Voor mijn gevoel word kok niet prettiger leesbaar. En als ik dat zo zie zijn er meer die er zo over denken.

Hier hetzelfde met de iPhone. Geen pretje

Hier ook! Normaal was het scherm de breedte van de banner bovenaan, maar nu veel breder, vrij irritant ja…

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt :shifty: Ik heb hier ook een Ipad en kan het forum gewoon bekijken :think: De letters zijn wel wat klein, maar gewoon lewsbaa. En als ik mijn leesscherm iets groter maak dan blijft ie daar gewoon op staan, hij wordt niet na een paar seconden weer klein? Maar misschien begrijp ik jou dus verkeerd?

Ik heb er ook last van met mijn ipad

Yep hier ook. Je kunt uiteraard wel inzoomen maar dan moet je heen en weer scrollen om de hele zin te kunnen lezen.

Volgens mij zit het in de opmaak van bepaalde reclame banners. Ik heb het wel eens eerder gehad. Zodra er een nieuwe campagne loopt, is het weer opgelost :roll:

Zit er nu even op te letten en begrijp nu wel wat je bedoelt :oops: Het is me eerder niet opgevallen, dus ik heb ook geen idee of het zoals Marlous zegt aan bepaalde campagnes ligt? Maar ik zie het punt nu wel :wink:

Hier idem

Hier ook … Heel vervelend

Hier ook, vind het heeeeeel irritant :silenced:

Mmmmmm, herkenbaar dus voor velen.

Maar helaas geen oplossing. Afwachten tot een nieuwe reclame campagne.

Dank je voor jullie antwoorden :thumbup:

Hier lijkt het probleem weg :thumbup: , heb zelf niksgedaan :angel:

Ik had het ook

Hier is het probleem niet weg erg iri

Hier is probleem wel weg.

@Sennapen wrote:

Hier lijkt het probleem weg :thumbup: , heb zelf niksgedaan :angel:




Niet dus, het probleem is weer terug :roll:

Inderdaad probleem is weer terug :evil: het was toch echt weg gisteren :think: