invloed griep op zwangerworden?

HAllo meiden,

weten jullie wat de invloed van griep is op je vruchtbaarheid als vrouw / zwanger worden. Heb gegoogled, maar kom dan vooral de negatieve invloed op de man tegen. ik heb vorige week donderdag / vrijdag ws. mijn eisprong gehad. vanaf afgelopen zondag griep en dus koorts.

hopelijk hebben jullie antwoord.

Gr tiene

ligt eraan wat voor griep geloof ik en hoe hoog de koorts is.

wij hadden ooit op het werk een inflenzuela griep waarbij alle zwangeren en die bezig zijn zwanger te woorden thuis te laten.

verder werd er voor elke medewerken een antibiotica voorgeschreven die wel gewoon mochten werken.



maar bij een gewoon griepje en verkoudheidje en verhoging hoef je je geen zorgen te maken.

:-*

Ik ben onlangs fiks ziek geweest met heel hoge koorts (40 graden). Mijn ha weet dat we proberen om zwanger te worden. Omdat ik een bepaalde ab moest hebben waarbij je niet zwanger mag worden hebben we besloten deze maand over te slaan. Mijn huisarts zei toen ook dat het zo erg ziek zijn en zeker die hoge koorts de vruchtbaarheid verminderen. Het kan natuurlijk wel raak zijn, maar de kansen zijn gewoon wat kleiner bij zo’n hoge koorts en erg ziek zijn.