introduceren uien in warme hap

Een maandje of 2 geleden heeft Ruben een klein beetje ui in zijn macaroni gekregen, maar daar kreeg hij 's nachts ontzettende buikpijn van :cry: .

Vanaf wanneer en hoe hebben jullie uien in de (zelfgekookte) warme hap gedaan? Eerst alleen wat vet waarin uien zijn gebakken?

Hmmm ik geef sinds ze een jaar is sjalotjes… (ik stoof bijvoorbeeld sperzieboontjes normaal met een uitje erdoor, nu dus met sjalot) en dat gaat wel goed. Maar echt uit heb ik nog niet geprobeerd :think:

Toen Sebastiaan een jaar was, kreeg hij chili con carne van ons. Hij vond het heerlijk en heeft nooit last gehad van de uien en bruine bonen.

Groetjes,

Heleen

Wij eten veel uien… veel marokkaans en portugees eten en heb er eigenlijk nooit over nagedacht :oops: Maar hier nog geen last van gehad… die kleine heeft gisteren zelfs rauwe uien uit de slakom gepakt en opgegeten… met veeeel smaak :mrgreen:

haha ik heb gisteren macaroni gegeven ze vond het heerlijk en wilde zlefs nog meer als wat ik aanbood.

Kwam er later pas achter dat ze de macaroni nog niet mag hebben en de ui…

Maar ze heeft helemaal geen last ervan gehad!

Vanaf een maand of 8 of 8,5 eet dochterlief uien en knoflook. Ze vindt het heerlijk. En we hebben geen problemen. Ze was het denk ik gewend van de borstvoeding.

Heyya