internet van online

jeetje zeg…

ik blijf maar ruzie hebben met ze…

om de haverklap valt mijn www weg…

nieuwe moden??

nee het is nu nog erger!

weer bellen, mevrouw het ligt aan uw PC :shock:

stom dat het op alle 4 zijn dan…

:thumbdown:

snel switchen hier…

Wij hebben ook online, maar nooit problemen. Wel altijd problemen gehad met Alice overigens.

Hele tijd erg traag internet gehad, ook continu offline, maar dat lag echt aan de verbinding tussen de router en onze PC’s. Waarschijnlijk is dat bij jou ook het geval, dat de router verkeerd is ingesteld voor jullie PC’s.

Ik heb er overigens verder geen verstand van, dit kreeg ik ook enkel van mn vriend te horen toen we overstapten. Sinds we bij Online zaten nooit meer problemen gehad.

Overstappen helpt vaak in ieder geval wel :slight_smile: En als je een beetje oplet met welke provider je uitzoekt, of wanneer, kan je soms zo een paar maanden gratis internet krijgen, ook altijd fijn toch?

Wij hadden met kpn :twisted: alstijd problemen.

Nu zijn we bij online en geen problemen meer :pray:

Hier al jaren online (voorheen Orange en Wanadoo) en wij hebben denk ik in 6 of 7 jaar 3x een internetstoring gehad voor de rest is het altijd prima, geen enkel probleem. Livebox doet het prima.

Wel met de telefoon, die moeten we om de zoveel tijd resetten, want die springt wel eens op de voicemail terwijl hij 1x overgaat ofzo.

Wij hebben sinds oktober vorig jaar Online en totnutoe zijn we zeer tevreden. Nog geen enkele keer een storing gehad of eruit gelegen.

Dat was bij mn andere provider toch wel anders…

Qua geld zijn we veel minder kwijt en daarnaast qua snelheid hebben we nog meer ook dan voorheen!

Daarnaast werk ik zelf ook nog voor Online, op de afdeling abonnementen.

Mocht je een leuke aanbieding willen, ik zou zeggen PB me even met je klantnr ( wat met een W begint ) :wink: :wink: Dan kijk ik wat ik voor je ken doen!!!

Gab wat &&^&& voor je dat je zoveel problemen hebt met Online. Wel vreemd dat ze blijven zeggen dat het met je PC heeft te maken.

Hopelijk gaan ze het probleem snel oplossen en ben je weer tevreden klant!

Kan toch best aan je router liggen? :slight_smile:

Hier ook online (al heel lang) en eigenlijk nooit problemen. Af en toe dat kastje een keer opnieuw opstarten als er toch wat is en dan werkt het weer.