Op dit moment neem ik televisie af bij UPC en internet bij Tele2, wat me tezamen 47,25 per maand kost. Het loont dus de moeite om over te stappen naar een Alles-in-1-pakket, dat kan al vanaf 32,50 (KPN).
Alleen lees ik over alle aanbieders (KPN, UPC, Ziggo, Tele2, etc etc) slechte ervaringen op internet. Wie van jullie heeft een alles-in-1-pakket, wat betaal je ervoor, en hoe tevreden ben je?
Wij hebben interactieve tv van KPN in een alles-in-één pakket. Dus met internet en bellen.
We zijn er prima tevreden over, nog geen dingen gehad waar we over te klagen hadden eigenlijk. We hebben dit pakket al een aantal jaren.
Wij hebben UPC en zijn tevreden. Wel goed op de kosten letten. Ze bieden vaak goedkope pakketten aan die dan na b.v. een jaar niet meer gelden, dus dan ga je vanaf dat moment opeens een stuk meer betalen.
Succes!
Alles in 1 pakket van Online… (tv canal digital) tis in 1 woord: BAGGER…
Weet je iig wat je niet moet nemen… :mrgreen:
een alles in 1 pakket van Ziggo en eigenlijk nooit problemen mee… ja keer 1,5 helemaal niks… en dan kan je dus ook niet op i net kijken wat het probleem is of ze bellen wat er aan de hand is…
bleken wij ipv de buren te zijn afgesloten :wall:
Wat vaak wel zo is met die pakketten… het basispakket is lekker voordelige geprijsd, maar het i net vaak een stuk trager als wat je nu waarschijnlijk gewend bent. Dat zou je wel even goed na moeten kijken.
Uit mijn hoofd weet ik de kosten niet , maar wij hebben KPN interactieve tv met telefonie en internet ben erg tevreden.
Ziggo niet tevreden :thumbdown:
wij hebben alles in 1 van ziggo en ben er tevreden over
wij betalen €51 per maand, maar hebben niet het snelste of het langzaamste internet, en moet zeggen wij zijn wel tevreden…
@Pitje27 wrote:
wij hebben alles in 1 van ziggo en ben er tevreden over
wij betalen €51 per maand, maar hebben niet het snelste of het langzaamste internet, en moet zeggen wij zijn wel tevreden…
Idem dito.
En een aantallen gratis paketten van digitale zenders!
Alles in een van ziggo, al jaren en altijd wel tevreden!
Wij hebben nu nog alles in een van UPC(tv,internet ,bellen),maar we stappen per December over op Tele 2.
We hebben constant storingen op tv en internet is traag of ligt er vaak uit.
Daar komt nog bij dat ze het pakket duurder gemaakt hebben,dus dat was DE druppel.
Hier voor hadden we al internet en bellen van Tele2 en dat beviel goed,vandaar dat we weer terug gaan.
Ik heb hier internet en telefoon van Telfort en tv van Ziggo.
Per 21 november hebben we alles in 1 van KPN.
Interactieve tv enzo…
Ik betaal de eerste drie maanden 20,50 euro en daarna 41 euro per maand. Er zit een extra pakket tv zenders bij voor 10 euro.
Dus ik ga er op vooruit!
wij hebben tele2…onbeperkt vaste nummers bellen, tv en internet voor 45 euri… oh nee volgens mij 40 euri zelfs…ideaal!