internet probleem ??

Help, ik word gek, en sta op t punt om de pc door t raam te gooien…

Ik heb KOK via een mega omweg aan gekregen, maar nu mijn echte probleem…

Als ik op t internet icoontje klik ,start de pagina, maar nog voor ik google in beeld krijg schakelt de pc de pagina zelf weer uit.

KOrtom ik kan niks op de pc. Ik krijg msn wel aan, en de telefoon doet t ook gewoon, maar kan dus geen internet pagina openen, wie weet hoe het komt.

Zit te denken aan een virus, heb de pc pas opnieuw geinstalleerd, De virusscanner kan niks vinden

Dus helpppp :?

Klinkt toch wel als een soort virus :think:

Misschien hitman pro even installeren (gratis en kun je vinden via google) die haalt schadelijke software ook weg.

Groetjes Bianca

@Nijmanb wrote:

Klinkt toch wel als een soort virus :think:

Misschien hitman pro even installeren (gratis en kun je vinden via google) die haalt schadelijke software ook weg.

Groetjes Bianca

Wou ik inderdaad proberen, maar kreeg geen internet pagina open :?

Dus maar helemaal op nieuw geinstalleerd alles, voor de tweede keer deze week haha.

Nu doet ie het weer, dus mijn probleem is opgelost :thumbup:

Ja dat bedacht ik mij dus later :doh: , maar hoe kwam je dan op kok?

Gelukkig doet alles het weer :smiley: , maar hitmanpro kan nooit kwaad hoor :wink:

@Nijmanb wrote:

Ja dat bedacht ik mij dus later :doh: , maar hoe kwam je dan op kok?

Gelukkig doet alles het weer :smiley: , maar hitmanpro kan nooit kwaad hoor :wink:

Ik kreeg als ik de foutmelding op de pc zijn logboek bekeek een link waar ik zou kunnen lezen hoe en wat, dat bleef wel staan maar zag er niet vertrouwelijk uit, dus van daar uit bij mijn favorieten op kok geklikt, dat was ook de enigste pagina die wel open bleef, ging ik nu naar hyves of wat dan ook werd ik er weer uit gegooid, heel raar…

maar gelukkig is het nu opgelost :mrgreen: